اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت میگیرد؛

برگزاری نمایشگاه یاد یاران در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از مهم‏ترین برنامه‌هایی که در هفته دفاع مقدس طرح‏ریزی شده، برگزاری نمایشگاه "یاد یاران" در قالب 21 غرفه در مرکز استان است.

برگزاری نمایشگاه یاد یاران در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته مقدس در سالن فرماندهی سپاه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: استان سمنان در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، سال گذشته استان برتر کشور پس از استان قم قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: امسال در شهرستان‏های شاهرود، دامغان و مرکز استان سمنان نمایشگاه دوران دفاع مقدس و رزمایش برپا خواهد شد.
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: در شهرستان گرمسار و بخش میامی نیز به مناسبت هفته دوران مقدس، نمایشگاه دوران دفاع با موضوعات دفاع، شهادت و ایثار برپا می‏شود.
وی عنوان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس از تاریخ 31 شهریور به مدت یک هفته خواهد بود و هر روز نیز با عنوانی خاص به نام روز شهدا، نماز و جهاد، بصیرت دینی و دفاع مقدس، جهاد در جهاد، ولایت فقیه و دفاع مقدس و خانواده و دفاع مقدس نامگذاری شده است.
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: شعار اختصاصی هر روز در هفته مقدس نیز به ترتیب با عناوین مظهر قدرت ایران شهدا هستند (مقام معظم رهبری)، نماز جمعه سنگر است (امام (ره))، بصیرت قطب نمای حرکت صحیح است (مقام معظم رهبری)، سرباز زینت کشور است (امام (ره))، مملکت، مملکت جهاد فی ‌سبیل الله است (مقام معظم رهبری)، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد (امام (ره)) و مردان ما مرهون شجاعت‌های شما زن‌های شیردل هستند، اعلام شده است.
هراسانیان از جمله برنامه‌های این هفته را غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، رژه نیروهای مسلح، توجه به شهدای روحانیت و شهدای نماز جمعه، تجلیل از ائمه جمعه و فرزندان سه شهید آنها در نماز جمعه، توجه به بصیرت در دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و جنگ نرم دشمن عنوان کرد.
وی ادامه داد: توجه به سربازان رزمنده و شهیدان دوران دفاع مقدس، توجه ویژه به ولایت‌پذیری فرماندهان و رزمندگان در دفاع مقدس، تبیین نقش ویژه امام در دوران دفاع مقدس، توجه به سالروز حصر آبادان، توجه به نقش زنان در دفاع مقدس، توجه به الگوهای خانوادگی دفاع مقدس، ‌توجه به عفاف و حجاب در خانواده و تجلیل از مادران از عمده برنامه‌های این هفته در استان سمنان است.
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین از دیگر برنامه‌های استان سمنان را ویزیت رایگان عموم بسیجیان و رزمندگان، شب خاطره و شعر و فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس، پخش مستقیم رزمایش و خبر از نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری محفل انس با قرآن، اجرای مسابقات ورزشی و پیاده‌روی و کوهپیمایی، فضاسازی سردر ادارات، نهادها، پایگاه‌ها و حوزه‌ها، طراحی چاپ و توزیع بنر و پوستر، مراسم افتتاحیه دانشگاه‏ها به نام شهیدان مهدی رجب بیگی، برگزاری تئاتر خیابانی دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس استان‌ها در مشهد مقدس، برشمرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول