اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

رابطان نماز فعالیت بیشتری از خود نشان دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان از رابطان نماز در ادارات خواست تا از خود فعالیت بیشتری در امر نماز نشان دهند.

رابطان نماز فعالیت بیشتری از خود نشان دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمود ترابی ظهر امروز در دومین همایش فصلی رابطان نماز ادارات و دستگاه‏های اجرایی شهرستان دامغان در محل نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان اظهار داشت: نماز محور و عمود دین است و اگر نماز ما درست باشد، بقیه اعمال و عبادات قبول خواهد بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان اضافه کرد: برپایی نماز در ادارات به برکت تلاش شهید رجایی بوده که به یادگار مانده است و باید رابطان نماز در ادارات تلاش کنند تا نماز جماعت در اول وقت در ادارات اقامه شود.
وی تصریح کرد: نماز عامل سازندگی بوده و از این جهت اساس دین به حساب می‏آید که باید همه تلاش کنیم تا نمازهای جماعت ما در ادارات و مساجد با شکوه خاصی برگزار شود.
امام جمعه دامغان ادامه داد: یکی از کارهای که ما باید انجام دهیم، این است که زمینه جذب بیشتر جوانان و هدایت آنان به مساجد و نمازهای جماعت را فراهم کنیم.
دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: شیعه واقعی کسی است که به نماز اول وقت اهمیت دهد و از این جهت باید بکوشیم تا نمازهای جماعت ما با شکوه برگزار شود.
حجت‏الاسلام محسن فاطمی‏نیا افزود: اگر می‏خواهیم با شیطان و مظاهر فساد در جامعه اسلامی مبارزه کنیم، باید نمازهای جماعت با شکوهی داشته باشیم و این نمازها باید در ادارات هم با شکوه برگزار شود.
وی نقش رابطان نماز در ادارات را در برپایی نمازهای جماعت مهم برشمرد و اظهار داشت: اگر بعضی از رابطان نماز در ادارات و دستگاه‏های اجرایی نمی‏توانند مسئولیت خطیر نماز را درست اجرا کنند، باید کناره‏گیری کنند تا این مسئولیت به افراد دیگر واگذار شود و آنان بتوانند در برپایی و اقامه نماز جماعت در ادارات و دستگاه‏های اجرایی خود نقش‏آفرین باشند.
فاطمی‏نیا از فعالیت 4 هزار کانال ماهواره‏ای بیگانه خبر داد و افزود: این کانال‏ها به صورت 24 ساعته در جهت ضربه زدن به ارزش‏ها، ولایت، قرآن و ایمان ما مسلمانان تلاش می‏کنند و پشتوانه اصلی این کانال‏ها رژیم صهیونیستی است.
دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان اضافه کرد: اگر می‏خواهیم با این عناصر مبارزه کنیم، باید در مسائل اعتقادی خود قوی باشیم.
فاطمی‏نیا به برگزاری مسابقه کتاب‏خوانی از سوی ستاد اقامه نماز در استان سمنان اشاره کرد و گفت: این مسابقه سال گذشته در استان سمنان برگزار شده بود که 12 هزار نفر از مردم استان موفق شدند در این مسابقه شرکت کنند.
در این جلسه، همچنین حجت‏الاسلام سیدمحمد شمسی‏پور دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان دامغان گزارشی از اقدامات و فعالیت‏های صورت گرفته در امر نماز و رابطین ادارات و دستگاه‏های اجرایی شهرستان ارائه کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول