اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز تخصصی نماز خبر داد:

برگزاری نخستین دوره تربیت مربی معارف نماز در قم

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز تخصصی نماز از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی معارف نماز ویژه طلاب در قم خبر داد.

برگزاری نخستین دوره تربیت مربی معارف نماز در قم
حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهداف تاسیس مرکز تخصصی نماز اظهار کرد: این مرکز به تربیت مدرس و محقق به منظور کسب آمادگی حضور در مجامع علمی و ارائه مباحث تخصصی می‌پردازد.
وی خاطرنشان کرد: آشنایی با روش‌های جدید آموزشی و نحوه به‌کارگیری الگوهای جدید تدریس، مخاطب‌شناسی و روش‌های تبلیغی در حوزه از مهم‌ترین اهداف تأسیس این مرکز تخصصی است.
مدیر مرکز تخصصی نماز با اشاره به برنامه‌های آموزشی گفت: برگزاری دوره‌های کوتاه مدت معارف نماز، تربیت اساتید معارف نماز و تربیت مربی معارف نماز از جمله دوره‌های آموزشی مشخص شده در این مرکز است.
وی به برگزاری دوره‌هایی در زمینه نماز ویژه طلاب اشاره کرد و افزود: این دوره‌ در قالب دوره‌های تخصصی و تربیت مربی نماز ویژه طلاب برگزار می‌شود.
کفیل از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی معارف نماز ویژه طلاب در قم خبر داد و گفت: طلابی که سطح دو حوزه را گذرانده‌اند می‌توانند پس از ثبت‌نام در این دوره به صورت هفتگی شرکت کرده و در پایان دوره به عنوان مربیانی در مبحث نماز مشغول فعالیت ‌شوند.
وی با اشاره به آغاز دوره تخصصی نماز مرکز تخصصی نماز در قم تصریح کرد: این دروه تخصصی از سوم مهر ماه امسال برگزار می‌شود.
مدیر مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی تخصصی نماز از غنای خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این پایگاه به آدرس http://www.namaz.namaz.ir از بخش‌های روایات، پرسش و پاسخ، آیات، خانواده و نماز تشکیل شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول