اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

تشکیل دبیرخانه دائمی کارگروه صنعت گیلان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل نخستین جلسه کارگروه استانی ویژه صنعت در این سازمان خبر داد.

تشکیل دبیرخانه دائمی کارگروه صنعت گیلان
 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان ظهر امروز در جلسه کارگروه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اهداف برگزار کارگروه مذکور اظهار داشت: هدف از ایجاد این کارگروه رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان و اتخاذ تصمیمات راهگشا برای حمایت از تولید است.
وی بررسی آخرین وضعیت واحدهای صنعتی استان، طرح‌های صنعتی در دست اجرا و نیز عمده‌ترین چالش‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی و راهکارهای برطرف کردن آنها را از دیگر اهداف برگزاری کارگروه صنعت عنوان کرد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در این کارگروه بررسی و تصمیماتی برای حمایت از تولید اتخاذ شد، تصریح کرد: ایجاد دبیرخانه دائمی کارگروه صنعت در سازمان صنعت، معدن و تجارت و اختصاص یک شماره تماس برای دریافت پیام‌های تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بوده است.
وی اضافه کرد: براساس مصوبات کارگروه مذکور مقرر شده که تمام کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مرتبط با حوزه صنعت از این پس با هماهنگی کارگروه صنعت اقدام کرده و فرمانداری‌های استان نیز برای پیگیری مصوبات کارگروه یک نفر رابط معرفی کنند.
به گفته اصغریان، از این پس پرونده‌های قابل طرح در این کارگروه در کمیته کارشناسی مربوطه که متشکل از کارشناسان بانک ملی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت و... است مورد بررسی قرار گرفته و سپس در کارگروه اصلی مطرح می‌شود.
این مسئول پیگیری اجرای مصوبات، بازدید استاندار گیلان از شهر صنعتی رشت از طریق معاونت امور عمرانی استانداری و بررسی نتایج حاصله در کارگروه صنعت را از دیگر مصوبات کارگروه ذکر کرد. 
وی درباره برگزاری نخستین نشست شورای معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عنوان کرد: نخستین نشست شورای معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار و تکمیل فرآیند ادغام استانی با شکل مناسب و مطلوب در راستای برآورده کردن اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت مهم‌ترین اقدام این سازمان در مرحله نخست اعلام شد.
اصغریانت ابراز داشت: در حال حاضر ما در ابتدای این راه هستیم و باید اقدام‌های مؤثر و تلاش‌های فراوانی صورت گیرد تا این مجموعه به بلوغ تشکیلاتی برسد. 
این مسئول ادامه داد: در حوزه درون سازمانی افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت کاری توأم با حفظ امنیت شغلی کارکنان از مهم‌ترین برنامه‌هاست و باید ضمن حفظ کرامت انسانی همکاران سازمان، ملاک ارزیابی آنها بر اساس عملکردشان باشد. 
وی در بعد برون سازمانی، تکریم ارباب رجوع و ایجاد و افزایش رضایت در مخاطبان در کنار توجه به بهبود مستمر شاخص‌های عملکرد سازمان در حوزه‌های کاری شامل بازرگانی خارجی، بازرگانی داخلی، صنعت، معدن و مهم‌ترین اولویت توسعه کاری این سازمان است.
اصغریان اذعان داشت: در سازمان جدید بر اساس برنامه‌های ابلاغی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت نگاهی جامع به بحث حمایت از مصرف کنندگان، حمایت از تولیدکنندگان و دیگر حوزه‌های کاری وجود دارد.
در این نشست معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به بیان دیدگاه‌هاو نظرات خود در باره بهبود عملکرد حوزه کاری این سازمان پرداختند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول