اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی البرز خبر داد:

شرکت نمایندگان صنعت گردشگری البرز در نمایشگاه جاتا

خبرگزاری فارس:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از حضور نمایندگان صنعت گردشگری البرز در نمایشگاه بین‌المللی جاتا 2011 ژاپن خبر داد.

شرکت نمایندگان صنعت گردشگری البرز در نمایشگاه جاتا
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، محمدرضا پوینده با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری بین‌المللی جاتا که از هفتم تا 10 مهر سال‌جاری(29 سپتامبر 2011) در توکیو برگزار می‌شود، از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت گردشگری است.
وی ادامه داد: هدف این نمایشگاه آشنایی ژاپنی‌ها با توانمندی‌های گردشگری جهان و معرفی آپن به عنوان یک مقصد بالقوه گردشگری به سایر کشورها است.
پوینده گفت: در نمایشگاه جاتا 2011 ژاپن 10 غرفه به ایران اختصاص داده شده که چهار غرفه مربوط به کارگزاران صنعت گردشگری استان البرز است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بیان داشت: هدف از حضور در این نمایشگاه ارائه تصویری روشن از گردشگری ایران با محوریت پتانسیل‌های گردشگری استان البرز است.
وی ارائه بسته‌های طبیعت گردی از جمله اسکیت روی یخ، کویرنوردی، محور گردشگری کرج - چالوس و نیز روستاهای هدف گردشگری در آسارا، طالقان، ساوجبلاغ و همچنین معرفی آثار شاخص تاریخی و فرهنگی استان را از دیگر اهداف شرکت در نمایشگاه بین‌المللی جاتا 2011 ژاپن بیان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول