اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی:

30 درصد از کارکنان صنعت نفت را ایثارگران تشکیل می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: بیش از 30درصد از کارکنان صنعت نفت کشور را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

30 درصد از کارکنان صنعت نفت را ایثارگران تشکیل می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی شامگاه شنبه در نشست با کارکنان و مدیران منطقه ویژه اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران عزیز ایران اسلامی در دفاع از اسلام و انقلاب است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: از کارکنان و بسیجیان شاغل در منطقه ویژه پارس می‌خواهیم تا در رژه باشکوه نیروهای مسلح که در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود حضور موثر داشته و فعالانه شرکت کنند.
موسوی تصریح کرد: حضور کارکنان و بسیجیان در مراسم یاد شده به منزله حضور در سازمان منطقه ویژه است و یک روز کاری محسوب می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی در ادامه با اشاره به هفته بزرگداشت دفاع مقدس، گفت: نکوداشت این هفته،
بزرگداشت جانفشانی‌ها و یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سربازان و سردارانی است که عاشقانه از خاک پاک ایران اسلامی دفاع کردند و جان برکف هشت سال در دفاع مقدس توانستند صحنه‌هایی خیره کننده از ایمان اسلامی و اراده ایرانی به نمایش بگذارند.
موسوی، نقش متخصصان و شاغلین صنعت نفت در هشت سال دفاع مقدس را همگام با نیروهای سپاه، ارتش و بسیج ستودنی خواند و یادآور شد: در این هشت سال به رغم بمباران تاسیسات از سوی جنگنده‌های دشمن، کارکنان غیور صنعت نفت با اهداء یک هزار و 15 شهید و  9710 جانباز به انقلاب اسلامی، اجازه ندادند تولید و صادرات نفت حتی یک روز هم قطع شود.
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس دشمن سعی می‌کرد با هدف قراردادن مراکز مهم اقتصادی ایران اسلامی از جمله تاسیسات نفتی و پالایشگاهی در استان خوزستان، بوشهر، فارس، اصفهان و دیگر نقاط کشور، به ایران اسلامی ضربه‌ای وارد کند؛ چرا که حضور کارکنان ارزشمند و متعهد صنعت نفت در تمامی صحنه‌ها، تمام هدف‌ها و خیال‌پردازی‌های دشمنان را خنثی کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 30درصد از کارکنان صنعت نفت کشور را ایثارگران تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: روحیه بسیجی توام باعشق و ایمان به خدا همواره در بین کارکنان صنعت نفت حاکم و استوار بوده است.
 موسوی گفت: حضور بالاترین مقام اجرایی صنعت نفت (شهید محمدجوادتندگویان، وزیرنفت) در جبهه‌ها و شهادت ایشان، نمونه‌ای بارز از حضور افتخارآفرین تلاشگران صنعت نفت در دفاع مقدس بوده است.
وی حضور نیروهای بسیجی شاغل در صنعت نفت مستقر در استان بوشهر در رژه نیروهای مسلح را نمادی برای یادآوری خاطرات ایام دفاع مقدس خواند و ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نامیده شده و با توجه به سفر معظم‌له در نخستین روزهای امسال به پارس جنوبی به عنوان پیشانی و خط مقدم جبهه اقتصادی، حضور چشمگیر شاغلین صنعت نفت مستقر در استان بوشهر در برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته بزرگداشت دفاع مقدس از جمله رژه نیروهای مسلح، تجدید پیمان با شهدا، امام شهد و مقام عظمای ولایت، است.
موسوی اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و مقدسات تلاش می‌کنند، همه ما باید از جان مایه بگذاریم و برای حفظ ارزش‌های اصیل اسلامی تلاش کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول