اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 60 میلیارد تومان پروژه در آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 60 میلیارد تومان پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 60 میلیارد تومان پروژه در آبادان
بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: دفاع مقدس سند افتخار مردم ایران است و هفته دفاع مقدس نیز یک فرصت برای انعکاس ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید از آن بهره گرفت.
وی ادامه داد:‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده نقش به سزایی داشته باشد.
فرماندار آبادان افزود: جنگ تحمیلی تجربیات گرانبهایی برای ما در پی داشت که همین تجربیات،ملت ما را در مقابل هجوم نیروهای بعثی و مستکبران جهان به پیروزی رساند.
وی افزود: دشمن از جنگ تحمیلی عبرت گرفت و امروز با استفاده از ابزارها و شیوه‌های جدید و با تمرکز بر آموزه‌های جنگ نرم در صدد تغییر رفتار و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ایلخاص‌زاده با تأکید بر تقویت بنیه دفاعی کشور در عرصه جنگ نرم، تصریح کرد: در این عرصه باید با آگاهی بخشی به نسل جوان، ارتقاء و تقویت اندیشه‌های دینی و تحکیم ایمان و باورهای دینی به مقابله با دشمن بپردازیم.
وی در ادامه گفت:‌ باید شرح رشادت‏های رزمندگان را برای نسل‌های بعدی بازگو کنیم تا زمانی که جوانان مسئولیت‏های اجرایی را به‌دست می‌گیرند بدانند این انقلاب به بهای خون شهیدان به دست آمده است.
فرماندار آبادان اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و بزرگواری شهدایی هستند که در دفاع مقدس حماسه آفریدند و این نظام را حفظ کردند و امروز ما باید این حماسه‌ها و بزرگ‌مردی‌ها را به ویژه به نسل جوان منتقل کنیم.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس، گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دو بخش برنامه‌های فرهنگی و بهره‌برداری از پروژه‌ها انجام می‌شود.
ایلخاص‌زاده خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 600 میلیارد ریال پروژه آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در این شهرستان است.
وی افزود: به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر و منسجم‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ستاد بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس با کمیته‌های دانش‌آموزی، اصناف، نیروهای مسلح، فرهنگی و... مشغول فعالیت است.
فرماندار آبادان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال براساس زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول