اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لنده:

فضای اداری لنده در هفته دفاع مقدس جبهه‌ای شود

خبرگزاری فارس: بخشدار لنده گفت: لازم است در هفته دفاع مقدس و برای تبیین اهداف جنگ و رشادت‌های صورت گرفته، فضای اداری لنده در هفته دفاع مقدس جبهه‌ای شود.

فضای اداری لنده در هفته دفاع مقدس جبهه‌ای شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حمیدرضا جمالی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس یادآور پایمردی، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است، اظهار داشت: ملت قهرمان ایران اسلامی بر اساس ارزش‌ها و اصول و تعالیم عالیه اسلامی و الهی شکل گرفته است.
این مسئول افزود: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد که با از خودگذشتگی و ایثار و مقاومت استقلال و آزادی خود را در هر زمان و مکانی با جان  خود محافظت می‌کند.
وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون به دنبال موقعیت‌ها و فرصت‌هایی بوده‌اند تا به هر شکل ممکن به اسلام و مسلمین ضربه وارد کنند.
بخشدار لنده با اشاره به نو پا بودن انقلاب اسلامی در آغاز جنگ تحمیلی گفت: آن زمان انقلاب نوپای ایران اسلامی تنها با اتکاء به نیرو و قدرت الهی و امدادهای غیبی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) توانست با بسیج عمومی مردم در مقابل متعرضان به خاک و کشور ایستادگی و انقلاب دیگری را در تاریخ خود رقم بزند.
جمالی عنوان کرد: وظیفه ما در این برهه از زمان این است که جنگ و دفاع مقدس را برای جوانانی که آن زمان جنگ را ندیده و تجربه نکرده‌اند به نحو روشن تبیین و به آنان ارائه دهیم.
وی تصریح کرد: آنان که جنگ را با گوشت و پوست خود لمس کرده‌اند باید دفاع مقدس را به گونه‌ای به تصویر بکشند که جوانان با تصور آن روزها بفهمند که چه کسانی و با چه اهدافی برای این مملکت از جان خود گذشته‌اند و در مقابل خصم ایستاده‌اند.
بخشدار لنده با اشاره به حضور جوانان در عرصه دفاع مقدس عنوان کرد: حضور جوانان و از خود گذشتگی‌های آنان در عرصه دفاع مقدس برای نسل‌های آینده مثال زدنی بوده چراکه بدون هیچ چشم داشتی از نعمت حیاتی که خداوند به آنان عطا فرمود گذشتند تا اطمینان و آسایش را به زندگی مردم وارد سازند.
جمالی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای ارج نهادن به ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها دلاورمردان ایران زمین دانست و متذکر شد: دفاع مقدس کارنامه و نمودار برجسته‌ای از حماسه آفرینی‌ها و افتخارات ملت قهرمان ایران است که جهان را از هیبت و قدرت نیروی جوان خود به حیرت درآورده است.
بخشدار لنده در ادامه به اقدامات خصمانه گروهک تروریستی پژاک اشاره کرد و یادآور شد: گروهک تروریستی پژاک یکی دیگر از فتنه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است که بار دیگر جوانان سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مانند هشت سال جنگ تحمیلی برای مقابله با این فتنه شوم به میدان رزم و جهاد فرستاده است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیاز روز خواند و گفت: در دنیایی که دشمنان ما به دنبال کم رنگ کردن خون شهدا و ایثارگری‌های آنان هستند ما باید بتوانیم برنامه‌های لازم را طراحی و به ترویج این فرهنگ غنی برگرفته از تاریخ عاشورای حسینی بپردازیم.
مسئول عالی اجرایی لنده تاکید کرد: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی این بخش باید در هفته دفاع مقدس فضای اداری را به سمتی هدایت کنند که جلوه‌ای ویژه از دفاع مقدس داشته باشد.
جمالی در پایان اذعان داشت: فضا به گونه‌ای ترسیم شود که نسل کنونی بیشتر با حماسه‌آفرینی‌های جوانان رشید انقلاب در آن زمان آشنا شوند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول