اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان:

کلیدی‌ترین وظیفه طلاب دفاع از دین است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان تویسرکان گفت: دفاع از دین و ارزش‌های دین از کلیدی‌ترین وظایف طلاب در حوزه علمیه است.

کلیدی‌ترین وظیفه طلاب دفاع از دین است
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حجت الاسلام سیدباقر شیخ‌الاسلامی صبح امروز در آیین افتتاح ترم جدید حوزه علمیه کوثر خواهران تویسرکان اظهار کرد: فهم دین به طور عمیق، ابلاغ و اجرای دین از وظایف طلاب در دوران تحصیل است.
وی دانایی محوری را عنصری کاربردی در عصر ارتباطات و فناوری برشمرد و افزود: دفاع از دین و ارزش‌های دین، فهم عمیق محتوای غنی و ارزشمند دین است که لازم دستیابی به این مهم مطالعه مستمر، تحیقق و پژوهش در تمام عرصه‌ها و مجهز شدن به اطلاعات روز است.
مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان با اشاره به اینکه یادگیری و نشر علوم حوزوی باید در راستای ابلاغ دین اسلام صورت گیرد، تاکید کرد: امروز دشمن با تشکیل گروه‌ها و فرقه‌های متنوع و متعدد و تربیت افراد متخصص برای تخریب و تحریف دین اسلام در سطوح مختلف فعالیت می‌کند.
وی تصریح کرد: دانش‌پژوهانی که تحصیل در حوزه را انتخاب کردند باید رفتار و کردار متناسب با دین مبین اسلام را در رئوس زندگی خود قرار دهند چرا که دیگران با تمرکز بر رفتار اجتماعی و خانوادگی شما طلاب، الگوبرداری می‌کنند.
استاد و نماینده هیئت امنای حوزه علمیه کوثر نیز حوزه علمیه را آشکارسازی ارزش‌ها و حقیقت انسانی خواند و گفت: هدف اصلی و نخست اسلام تربیت نفس است و دانش‌پژوهان علوم دینی در صورت تسلط و تربیت نفس خود می‌توانند بر جامعه هدف تاثیرگذارتر باشند.
محسن ترکاشوند حوزه را دانشگاه انسان‌ساز معرفی کرد و گفت: ایران ساخته نمی‌شود مگر اینکه انسان بسازیم و حوزه‌ها بیشترین نقش را در این امر ایفا می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول