اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی گلستان:

آموزش 4500 نفر برای کارآفرینی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل سابق کار و امور اجتماعی استان گلستان از آموزش 4 هزار و 500 نفر برای کارآفرینی در سال 1390 خبر داد.

آموزش 4500 نفر برای کارآفرینی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد برآبادی صبح امروز در جمع کارکنان این اداره کل اظهار داشت: از سال 1385 تاکنون کلاس‎های آموزشی کارآفرینی را در رشته‎های عمومی و تخصصی توسط موسسات کارآفرینی برگزار کرده‎ایم که در سال جاری نیز برای آموزش 4 هزار و 500 نفر نفر دیگر نیز سهمیه داریم.
وی با اشاره به فعال‎سازی 22 دفتر کاریابی در استان تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال 5 هزار و 829 نفر در دفاتر کاریابی ثبت نام کرده‎اند که از این تعداد 2 هزار و 500 نفر مشغول به کار شدند.
مدیر کل سابق کار و امور اجتماعی استان گلستان گفت: در سال گذشته برای 17 هزار و 62 نفر در استان شغل ایجاد شده است.
برآبادی افزود: همچنین 136 در خواست در مورد مشاغل سخت و زیان‎آور داشتیم که از این تعداد 38 شغل سخت شناسایی و بیمه‎های 20 تا 25 سال برای آنها در نظر گرفت شد.
وی از بازدید 108 کارخانه استان توسط کمیته حفاظت فنی در پنج ماه نخست سال خبر داد و گفت: در سال گذشته از شغل 2 هزار و 28 کارگر صیانت شد که در پنج ماه نخست سال این تعداد تاکنون 655 است.
مدیرکل سابق کار و امور اجتماعی استان گلستان همچنین از اختصاص 5 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای مجموعه ورزشی خبر داد و بیان داشت: این مجموع‎های ورزشی در دو شهر گرگان و بندرترکمن تکمیل شده و به دنبال ساخت این مجموع‎ها در چهار شهر دیگر استان نیز هستیم که زمین آن را خریداری کرده‎ایم.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول