اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته دفاع مقدس صورت میگیرد؛

برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان از برگزاری نخستین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی در دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس برای نخستین بار در تاریخ بشریت به عنوان یک افتخار، عزت و شرف برای مردم شهیدپرور ایران اسلام رقم خورد.
وی اضافه کرد:  از این سو همه وظیفه داریم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس تمام تلاشمان را به کار بریم.
تقوی گفت: به همین مناسبت، ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دامغان بنا دارد نمایشگاهی از آثار رزمندگان اسلام برپا کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: این اداره در نظر دارد با اختصاص چند غرفه و عرضه و فروش محصولات فرهنگی و ایجاد سامانه پیامک و نمایش عملکرد و فعالیت‎های فرهنگی در این نمایشگاه، دین خود را به شهدا ادا کند.
وی بیان کرد: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی دامغان از 31 شهریور آغاز به کار خواهد کرد.
همچنین مسئول کانون فرهنگی تبلیغی میامی از برگزاری چهارمین جلسه ستاد شئون فرهنگی با هدف غنابخشی و نظارت بر عملکرد هیئات مذهبی در این شهر خبر داد.
حجت‏الاسلام مجید بخشی افزود: این جلسه با هدف برنامه‏ریزی مراسم محرم و صفر برگزار شد.
وی افزود: باید محتوای عاشورا را حفظ کرد و از رسالت عاشورا پاسداری کنیم.
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی میامی گفت: دشمن می‌داند که ما این سرمایه بزرگ، یعنی عاشورا را داریم و درصدد این است تا این سرمایه را از مردم بگیرد.
بخشی ضمن تاکید بر حضور روحانی در برنامه‏های هیئات مذهبی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی مبلغان باید سخنرانی با استناد به آیات و مضامین قرآنی باشد و این سخنرانی‌ها در بستر آیات قرآن شکل‌ گیرد.
ستاد شئون فرهنگی میامی با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، سپاه، شهرداری، مسئولان هیئت‏های مذهبی، رئیس شورای اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول