اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه نقده:

43 مدرسه در نقده نوسازی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه نقده گفت: 43 باب مدرسه در قالب طرح هجرت سه در شهرستان نقده نوسازی و زیباسازی شده است.

43 مدرسه در نقده نوسازی شد
یوسف پورایمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نقده اظهار داشت: دانش‌آموزان باید در ابتدای سال تغییرات ایجاد شده در مدارس را احساس کنند.
وی افزود: زیباسازی مدارس با طرح‌های کارشناسی به منظور ایجاد روحیه نشاط در دانش‌آموزان و انتقال پیام‌ها و مفاهیم تربیتی صورت می‌گیرد.
به گفته این مسئول رنگ‌آمیزی، زیباسازی و خوشنویسی محیط‌ های آموزشی در نقده از جمله فعالیت‌های انجام شده با به کارگیری 20 نفر عوامل اجرایی در قالب طرح هجرت سه است.
این مسئول با بیان اینکه طرح هجرت سه بستری مناسب برای ایجاد مدیران فردا است، بیان داشت: این طرح بستری مناسب برای توانمندسازی جوانان و نوجوانان برای مدیریت و فعالیت‌های اجتماعی آینده است.
پورایمان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام جهاد اقتصادی گفت: حرکت جهادی یعنی کار و تلاش را عبادت و یک وظیفه شرعی تلقی کنیم.
وی ادامه داد: از دیدگاه رهبری توسعه اقتصادی کشور بدون یک حرکت جهادی آن هم از سوی همه آحاد جامعه امکان‌پذیر نیست همچنین در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب برای جبران عقب‌ماندگی‌های دوران ستمشاهی و محرومیت‌زدایی از چهره روستاهای کشور بحث جهاد سازندگی را مطرح کردند.
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه نقده با بیان اینکه طرح هجرت 3 برگرفته از آموزه‌های دینی است و ریشه در سیره نبوی و علوی دارد، اذعان داشت: طرح هجرت 3 فرصتی مغتنم برای توانمندسازی جوانان است و باید در این طرح برای جوانان دوره‌های آموزشی فنی متناسب با نیاز منطقه فراهم کرد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول