اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای به فرمانده سپاه فجر فارس؛

بسیجیان جهرمی خواستار مقابله با تروریست‌های پژاک شدند

خبرگزاری فارس: بسیجیان جهرمی طی نامه‌ای به فرمانده سپاه فجر استان فارس خواستار اعزام به منطقه و مقابله با گروهک تروریستی پژاک شدند.

بسیجیان جهرمی خواستار مقابله با تروریست‌های پژاک شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، در پی درگیری‌های اخیر سپاه با جریان شرارت موسوم به پژاک در شمال غرب کشور که منجر به شهادت دو نفر از رزمندگان تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) جهرم شد گروهی از رزمندگان و بسیجیان این شهرستان طی نامه‌ای به فرمانده سپاه فجر استان فارس تقاضای اعزام به مناطق مرزی و نابودی کامل مزدوران پژاک شدند.
در این نامه آمده است: امروز بار دیگر جنگی ناخواسته آغاز شده است تا جهان نظاره‌گر حماسه‌آفرینی جوانان و غیورمردان ایران اسلامی باشد و ملائک به تماشای ساحت مردانگی و وفای بنی‌آدم بیایند و مگر وفا و مردانگی را جز در میدان جنگ و مبارزه در جای دیگر می‌توان یافت.
بسیجیان جهرمی در ادامه نامه خود تصریح کرده‌اند: اگر لشکریان مخلص خداوند دیروز فداکار و عاشقانه به جبهه شتافتند تا طنین غریبانه‌ترین فریاد در غروب عاشورا بی‌پاسخ نماند و سال‌ها در معرکه تهاجم فرهنگی شریعه به شریعه پوییدند تا جرعه‌ای آب معرفت و مردانگی به خیام تشنگان حقیقت و راستی برسانند، امروز نیز بسیجیان همان شکوفه‌های شجره طیبه انقلاب اسلامی و پیشگامان رهایی آماده جانفشانی‌اند.
در این نامه خاطرنشان شده است: بسیجیان آماده‌اند تا باور دینی خود را ثابت کنند که دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم اهل دین بسیارند.
بسیجیان شهرستان جهرم خطاب به فرمانده سپاه فجر استان فارس عنوان کرده‌اند: اگر امروز مانند دوران دفاع مقدس دروازه‌ای برای شهادت گشوده نیست، با این حال بسیجیان برای عبور از همین معبر تنگ که از منطقه شمال غرب کشور باز شده است صف کشیده‌اند و دل‌ها را در دریای ماه رمضان و لیالی قدر جلا بخشیده، منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب، فرمانده کل قوا هستند.
در این نامه اضافه شده داست: اگر آن روز یاران پیر جماران مردانه رفتند، امروز نیز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد و یاران سید خراسانی حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای بسان عمار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر ایستاده‌اند.
در ادامه این نامه بیان شده است: بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته که به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است و شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد و اگر فرصت یابد، بار دیگر حماسه‌هایی را می‌آفریند که دشمنان ایران انگشت به دهان بمانند.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: کوردلان خفاش صفت بدانند و آگاه باشند، ایرانی هرگز تن به ذلت و خواری نمی‌دهد و هر فردی تا آخرین قطره خون در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهد ایران سرزمین مهربانی‌های خورشید غایب از نظر حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (ارواحنا له فدا) زیر سلطه بیگانگان باشد.
بسیجیان شهرستان جهرم در نامه خود از فرمانده سپاه فجر استان فارس تقاضا کرده‌اند که بار دیگر غیرت عاشورایی خود را به نمایش بگذارند و با مبارزه قاطع و بی‌امان، مزدوران آمریکایی را که در قالب گروهک تروریستی پژاک آرام‌بخشی از ایران اسلامی را بر هم زده‌اند، برای همیشه از صحنه روزگار محو کنند و از این باب گشوده شده شهادت و پرواز ملکوتی بی‌نصیب نمانند.
این بسیجیان در ادامه نامه خود تصریح کرده‌اند: ما وضوی شهادت گرفته‌ایم و منتظریم که اذانش را شما سر دهید تا به فضل الهی نماز شهادت را در وقت فضیلتش به امامت مولایمان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) در ارتفاعات شمال غرب کشور اقامه کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول