اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی خبر داد:

بزرگداشت امامزادگان کشور در جشنواره امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از بزرگداشت امامزادگان سراسر کشور در برنامه‌های نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خبر داد.

بزرگداشت امامزادگان کشور در جشنواره امام رضا (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره امام رضا (ع) سید جواد جعفری اظهار داشت: امسال از جمله بخش‌هایی که به جشنواره رضوی اضافه شده، بزرگداشت امامزادگان در سراسر کشور است.
دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اظهار داشت: در دهه کرامت بزرگداشت امامزادگان به‌ویژه امامزادگان وابسته به خاندان امام موسی‌ بن ‌جعفر (ع) برگزار می‌شود.
وی درباره تفاوت‌های دیگر جشنواره نسبت به دوره‌های پیشین اظهار داشت: امسال تمام استان‌ها، شاخه روستایی جشنواره را با توجه به توانمندی‌هایی که در روستاها دارند، در دستور کار قرار داده‌اند. در برخی استان‌ها خبر داریم که دهستان‌ها برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده‌اند، از جمله روستای کرد در هرمزگان از توابع شهرستان میناب همه ساله در ایام ولادت حضرت رضا(ع) برنامه‌های متنوع و کیفی ارائه می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بزرگداشت قدمگاه‌ها را یکی دیگر از برنامه جشنواره نهم بیان کرد و افزود: قدمگاه‌ها در استان‌ها خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و استان‌های دیگر وجود دارد که به آنها در جشنواره توجه ویژه‌ای شده است.
سیدجواد جعفری خاطرنشان کرد: شش برنامه محوری نیز برای شش دانشگاه در خراسان رضوی تعریف شده که هر کدام از دانشگاه‌ها یکی از برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول