اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توافق اولیه محمود لطفی با چند باشگاه تکذیب شد؛

لطفی به فوتسال راه ساری باز میگردد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری با رد توافق اولیه محمود لطفی با چند باشگاه گفت: مشکل مالی لطفی برطرف شد و این بازیکن در ترکیب راه ساری در برابر لبنیات ارژن فارس به میدان می‌رود.

لطفی به فوتسال راه ساری باز میگردد
سعید نجاریان در آستانه بازی این هفته تیمش در برابر لبنیات ارژن فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پس از باخت سنگین و دور از انتظار هفته گذشته برابر شرکت ملی حفاری اهواز بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و قول پیروزی در این دیدار را دادند.
وی گفت: در سه هفته گذشته به نسبت بازی خوبی را در هر سه مسابقه در برابر حریفان انجام دادیم که فکر می‌کنم اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.
مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری تصریح کرد: بازیکنان تیم راه جوان و بی‌تجربه هستند و در بازی‌ها و هفته‌های آینده با تلاش و جدیت بیشتر بازیکنان و کادر فنی نتایج بهتری کسب می‌کنند.  
وی ادامه داد: نتایج راه ساری در بازی‌های بعدی به مراتب بهتر از حال می‌شود و با حمایت مسئولان و تماشاگران می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای استان و شهرمان در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشیم.
نجاریان درباره رفع مشکل باشگاه با محمود لطفی خبر داد و ابراز داشت: با تلاش مسئولان و مدیریت باشگاه مشکل مالی محمود لطفی برطرف شد و این بازیکن ارزنده در ترکیب راه ساری در برابر لبنیات ارژن فارس به میدان می‌رود.
مدیرعامل راه ساری همچنین توافق اولیه محمود لطفی با چند باشگاه را تکذیب کرد و افزود: لطفی از تیم راه ساری پیشرفت کرد و خودش را مدیون تیم می‌داند و هیچ وقت به تیم شهرش پشت نخواهد کرد و هرگز به پیشنهادهای دیگر باشگاه‌ها توجه نمی‌کند.
وی در پایان اذعان داشت: بازیکنان در این هفته زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را سپری کردند و با تشویق تماشاگران فقط برای کسب سه امتیاز خانگی به میدان می‌روند.
به گزارش فارس، تیم راه ساری در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه 25 شهریور از ساعت 17 در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان لبنیات ارژن فارس است.
راه ساری هم اکنون از سه دیدار گذشته خود با یک پیروزی و دو شکست با سه امتیاز در رده هشتم جدول 14 تیمی قرار دارد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول