اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

آموزش و پرورش به دغدغه فرهنگی توجه کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر آموزش سوادآموزی در استان گفت: آموزش و پرورش به دغدغه فرهنگی باید توجه جدی کند.

آموزش و پرورش به دغدغه فرهنگی توجه کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، محمد ابراهیم افشاری در جلسه شورای آموزش و پروش استان اظهار داشت: به دغدغه‌های فرهنگی در آموزش و پرورش باید نگاه دقیق‌تری بشود.
 وی با اشاره به فرا رسیدن مهرماه و اینکه دغدغه‌های خانواده‌ها نسبت به دانش‌آموزان بیشتر می‌شود، تاکید کرد: آموزش و پرورش باید با آمادگی کامل به استقبال مهر برود.
افشاری در ارتباط با آموزش سوادآموزی در استان گفت: تمامی ادارات و ارگان‌ها همکاری لازم را در این بحث با آموزش و پرورش داشته باشند.مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز بر احداث زمین آموزشی در پروژه مهر یا سایر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به جمعیتی که در آن محل‌ها ساکن می‌شوند احداث زمینی آموزشی در آنجا ضروری است.
حمیدرضا وردی با اشاره به بازگشایی مدارس تاکید کرد: امسال در روز چهارشنبه 30 شهریور ماه زنگ شکوفه‌ها برای اول ابتدایی و زنگ جوانه برای اول راهنمایی نواخته می‌شود و بقیه دانش‌آموزان از سوم مهرماه در کلاس‌ها حضور می‌یابند.
فرماندار شهرستان بیرجند نیز در شورای آموزش و پرورش بیرجند در ارتباط با تعطیلی مدارس راهنمایی و دبیرستان در بیرجند گفت: در زمینه تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس در شهرستان بیرجند ضرورتی دیده نمی‌شود.
محمدعلی قاسم‌زاده نداف افزود: در ارتباط با جذب روحانی در مدارس باید مساعدت‌های لازم صورت گیرد و مقدمات جلسه‌ای با حضور امام جمعه، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانداری و آموزش و پرورش فراهم شود تا در راستای اعزام روحانی به مدارس تصمیم‌گیری شود.
وی در زمینه کمبود فضای آموزشی در روستاهای اطراف شهر گفت: باید روی زمین‌های محدوده شهر از جمله روستاهای حاجی‌آباد، شهرک چهکند، علی‌آباد، شکراب، دستگرد و کلاته بجدی کار کارشناسی صورت گیرد و مراتب به فرمانداری اعلام تا مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انجام شود.
فرماندار بیرجند در مورد تأمین سوخت زمستانی مدارس نیز ادامه داد: آمار مدارس بعد از کارشناسی برای تأمین سوخت به شرکت نفت ارسال شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول