اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بررسی نتایج امتحانات خرداد ماه سال 90 صورت گرفت؛

درخشش آموزش و پرورش پاکدشت در استان تهران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: با بررسی نتایج امتحانات خرداد ماه سال 90 باز هم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در بین تمام شهرستان های استان تهران افتخار آفرید.

درخشش آموزش و پرورش پاکدشت در استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت  در جلسه شورای معاونین این اداره از رشد آموزشی چشمگیر شهرستان پاکدشت در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان تهران پس از ارزیابی کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، خبر داد و گفت: با بررسی نتایج امتحانات خردادماه سال 1390 در مقایسه با خرداد ماه سال 1389 و ارزیابی رشد و افت تحصیلی در این نتایج، تمام شهرستان‌ها و مناطق استان تهران بدون استثنا در برخی از شاخص‌ها دارای افت آموزشی بوده و شهرستان پاکدشت تنها شهرستانی است که در تمام شاخص ها رشد داشته و ارزیابی از عملکرد آموزشی آن مبین حرکت در مسیر صحیح آموزشی است.
محمدرضا جوادی با اشاره به تلاش‌ها و زحمات فرهنگیان سطح شهرستان، دستیابی به این موفقیت را در سایه تلاش تمام همکاران و دانش‌آموزان پاکدشتی عنوان کرد و اظهار داشت: امسال با برنامه‌ریزی اصولی و تلاش اولیای دانش‌آموزان، مدیران و دبیران محترم و زحمات دانش‌آموزان موفقیت‌های چشمگیری را در بخش آموزش شاهد بودیم.
وی در ادامه از سال تحصیلی 90-89 به عنوان سال طلایی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت یاد کرد و به رقابت صادقانه و سالم مدارس شهرستان در این دوره اشاره داشت و گفت: در کسب این موفقیت‌ها تمام مدارس اعم از عادی، خاص، شاهد و غیر انتفاعی حضور فعال داشتند و این نشان از رقابت اصولی مدارس در سطوح مختلف علمی است که جا دارد از مدیران و کادر آموزشی مدارس تقدیر به عمل آید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان از برگزاری برنامه‌های مختلف در جهت رشد آموزشی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و یادآور شد: در سال جاری نیز سعی می‌شود با به‌کارگیری طرح‌های هدفمند در جهت ایجاد فضای رقابتی و رشد علمی دانش‌آموزان گام برداشته شود تا در سال بعد شاهد رشد کمی و کیفی موفقیت‌های حاصله هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پرورش و دیگر رقابت‌های علمی استانی و کشوری باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول