اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی انجام می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه‌ آسمان ستارگان در بقاع متبرکه

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه آسمان ستارگان در امامزادگان استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‌ آسمان ستارگان در بقاع متبرکه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد طاهر گرایلی اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بقاع متبرکه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
وی افزود: نمایشگاه آسمان ستارگان حاوی 15 سری نمایشگاهی از سخنان حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهید سید مرتضی آوینی و شهدای دیگر ویژه دفاع مقدس است که عموم مردم برای بازدید و بهره‌بردن از مطالب این نمایشگاه می‌توانند به بقاع متبرکه استان مراجعه کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی از قبیل برگزاری نشست‎های سیاسی و دعوت از کارشناسان و ایراد سخنرانی با محوریت فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، دعوت از گروه‌های مختلف مردم اعم از دانشجو، بسیجی، طلبه و عموم مردم، انجام تبلیغات محیطی، نصب پلاکارد و بنر در  ادارات تابعه و امامزادگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در جوار بقاع متبرکه، تقدیر از خانواده معظم شهدا و جانبازان در حوزه بقاع متبرکه را در دستور کار خود قرار داده است.
گرایلی افزود: انقلاب اسلامی برخاسته از فطرت ذاتی و ارزش‌های الهی دین مبین اسلام است که با رهبری مردی از سلاله‌ پاک نبی مکرم اسلام بنا نهاده شد. وی گفت:  ایثارگران همان یاران و همراهان شهدای دفاع مقدس هستند که امروز در جامعه وظیفه صیانت از آن ارزش‌ها را داشته و امروز وظیفه ما صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعد از جنگ است و صیانت از ارزش‌های فرهنگی و معنوی که همان شور و شعور و ایثار و از خودگذشتگی یاران وفادار امام راحل است، وظیفه همه ماست.مدیر کل اوقاف خراسان جنوبی اظهار داشت: در جریان هشت سال جنگ تحمیلی جوانان ما با حضور داوطلبانه خود جلوه‌هایی از ایثار را به نمایش گذاشتند.
این مسئول ادامه داد: در این راستا همه ما وظیفه داریم که در راستای حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس هر چه در توان داریم بر طبق اخلاص بگذاریم و آن جلوه‌های ارزشمند را به نسل‌های آینده منتقل کنیم. گرایلی افزود: امروز که دشمن با همه امکانات خود تهاجمات سنگینی را بر علیه جوانان کشور آغاز کرده ما وظیفه داریم که از طریق اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس اجازه دهیم جوانان در دامن ناپاک آنان قرار گیرند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول