اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف کاشان:

بقاع متبرکه کاشان قطب بزرگ فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از تبدیل بقاع متبرکه این شهرستان به قطب بزرگ فرهنگی خبر داد.

بقاع متبرکه کاشان قطب بزرگ فرهنگی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور در محفل انس با قرآن کریم این امر را در راستای تحقق آرزوی مقام معظم رهبری دانست و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه این شهرستان در نظر دارد در راستای رسالت خود از وجود 125 امامزاده واجب‌التعظیم در این خطه به عنوان قطب بزرگ فرهنگی استفاده کند.
وی با اشاره به وجود 650 حافظ قرآن و نهج‌البلاغه در کاشان افزود: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه فرهنگی این شهرستان می‌توان گام‌های بلندی در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی منطقه برداشت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در ادامه برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور انور شحات انور قاری بین‌المللی کشور مصر برای نخستین بار در این شهرستان را در توسعه برنامه‌های فرهنگی این خطه ولایتی حائز اهمیت خواند.
اسماعیل‌پور ابراز داشت: امیدواریم با هماهنگی نهادهای فرهنگی کاشان از این گونه برنامه‌ها را در طول سال برگزار شود تا شاهد نشر بیشتر فرهنگ و معارف قرآنی در بین مردم دارالمومنین کاشان باشیم.
محفل انس با قرآن کریم، با حضور انور شحات انور قاری بین‌ا‌لمللی کشور مصر، در امامزاده هارون بن موسی(ع) زیارت پنجه‌شاه کاشان برگزار شد.
جزء‌خوانی قرآن کریم، اجرای ابتهال، مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و تلاوت قرآن توسط قاریان ممتاز شهرستان از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
محفل انس با قرآن کریم با همکاری فرمانداری ویژه، شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، هیئت 14 معصوم پنجه‌شاه و نهاد قرآن کریم کاشان برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول