اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد:

اجرای بیش از هزار فعالیت فرهنگی در بقاع امامزادگان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هزار و 603 فعالیت فرهنگی قرآنی در بقعه امام زادگان به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا شد.

اجرای بیش از هزار فعالیت فرهنگی در بقاع امامزادگان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام احمد شرف‌‌خوانی ظهر امروز در اختتامیه هفتمین دوره‌ آموزشی و توجیهی مسئولان فرهنگی اداره اوقاف سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره آموزشی نسبت به سال گذشته با ارزیابی مثبت از سوی اعضای شرکت کننده صورت گرفته است.
وی افزود: 135 نفر از سازمان اوقاف کشور و شهرستان‌ها در صبح و بعد از ظهر در کلاس‌‌های آموزشی در قالب موضوعات چالش‌ها و رویکردهای جنگ نرم، آشنایی با فرقه‌های مختلف و احکام وقف و ... شرکت کردند.
شرف‌خوانی با بان این مطلب افزود: همچنین برای اعضای شرکت‌کننده در آخر نیز 32 آزمون مفید برای ارتقای بهتر سطح آموزشی گرفته شد.
وی گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های اعزام مبلغین و ارسال بسته‌های فرهنگی و تولید چاپ ویژه‌نامه مناسبتی به صورت بروشور و ارسال به شهرستان‌ها برای (امام زادگان و بقاع متبرکه) آنها انجام شد.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف  و امور خیریه کشور افزود: در بخش نظارت تخصصی از مبلغین در 18 استان با چهار گروه نظارتی در طول ماه مبارک رمضان صورت گرفت.
شرف‌خوانی همچنین به اجرای هزار و 603 فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در بقعه امامزادگان کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: هزار و 59 مراسم جزء خوانی و ترتیل قرآن و 97 جلسه تفسیر قرآن در سطوح قرآنی مختلف با حضور امام جمعه و روحانیون اعزام شده در 245 بقعه امام زاده انجام شد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کشور افزود: دو هزار و 697 روحانی از طریق ادارات‌کل کشور و شهرستان‌ها به مناطق محروم اعزام شدند.
وی تصریح کرد: 496 بقعه در ایام ماه مبارک رمضان نیز دارای مرکز فرهنگی قرآن بودند.
همچنین از سامانه پیامک کوتاه احکام شرعی وقف در استان خراسان رضوی برای کل کشور برای ائمه جمعه، مدیران استان، شهردار و فرمانداری افتتاح شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول