اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان قزوین:

دستگاه‌های متولی امور بازنشستگان هماهنگی ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان قزوین یکی از مشکلات پیش روی بازنشستگان را ناهماهنگی دستگاه‌های متولی امور بازنشستگان به ویژه در سطح استان دانست.

دستگاه‌های متولی امور بازنشستگان هماهنگی ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمد اسدی در دیدار رییس و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان ومستمری بگیران تأمین اجتماعی قزوین با مدیرکل بازرسی استان بیان کرد: این کانون مجموعه‌ای مردمی و خودجوش است که برابر قانون کار مسائل و موضوعات مربوط به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی را پیگیری می‌کند.
وی ادامه داد: فعالیت این کانون به عنوان یک صنف در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که شامل تعاونی‌های مسکن، مصرف و اعتبار، کمیته‌های بیمه و درمان و نیز امور پیگیری حقوق و مزایای بازنشستگان است.
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان قزوین افزود: خرید ساختمان جدید برای کانون، پرداخت وام‌های دوره‌ای، اعزام سفرهای زیارتی و سیاحتی و خرید زائر سرایی در مشهد مقدس برای رفاه بیشتر خانواده‌های اعضاء از جمله مهم‌ترین خدمات کانون به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: کانون قزوین با حدود چهل هزار نفر عضو اصلی یکی از موفق‌ترین و در عین حال پر جمعیت‌ترین کانون‌های کشور از نظر تردد ارباب رجوع است که روزانه به طور میانگین هزار نفر مراجعه کننده دارد.
اسدی اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر شصت هزار نفر از اعضای اصلی کانون و خانواده‌های آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.
وی اضافه کرد: لازم است از توجه و اهتمام دستگاه نظارتی برای حل مشکلات پیش روی بازنشستگان و مستمری بگیران تشکر کنم.
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان قزوین یادآور شد: بین دستگاه‌های متولی امور بازنشستگان به ویژه در سطح استان ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که بر مشکلات این کانون افزوده است.
وی تأکید کرد: بنابراین انتظار داریم که اقدامات راهگشا و رایزنی‌های سازمان بازرسی با دستگاه‌های ذیربط منجر به تحقق بیش از پیش شعار عدالت محوری، از بین رفتن تبعیض در جامعه، دمیده شدن روح امید و نشاط و نیز رفتار بر مبنای صداقت با جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول