اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

آغاز فعالیت نخستین کلینیک ‌ارائه مراقبت‌های ادغام‌یافته سلامت سالمند کشور

خبرگزاری فارس: مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فعالیت نخستین کلینیک تخصصی ارائه مراقبت‌های ادغام یافته سلامت سالمند کشور در شیراز خبر داد.

آغاز فعالیت نخستین کلینیک ‌ارائه مراقبت‌های ادغام‌یافته سلامت سالمند کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فریبا مرادی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سال 84 آموزش شیوه زندگی سالم و از سال 86 ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به سالمندان را آغاز کرده است که در بازدید کارشناس اداره سالمندان وزارت بهداشت در ماه جاری،‌ خدمات ارائه شده در زمینه سلامت سالمندان در شیراز به عنوان الگوی کشوری معرفی شد.
مرادی افزود: با توجه به روند رو به افزایش جمعیت سالمندی در دنیا و کشور، در نظر گرفتن خدمات و تسهیلات مناسب برای این گروه سنی ضروری است.
وی ابراز داشت: با توجه به اینکه شاخص سلامت جمعیت سالمندی به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود، این دانشگاه با اجرای طرح‌هایی سعی در بالا بردن این شاخص دارد که آموزش کارکنان بهداشتی و پزشکان به منظور ارائه خدمات به سالمندان از جمله آنهاست.
مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر تمام مراکز بهداشتی و درمانی شیراز افراد بالای 60 سال را زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می‌دهند.
این مسئول با اشاره به فعالیت نخستین کلینیک تخصصی ارائه مراقبت‌های ادغام یافته سلامت سالمند کشور در شیراز، اضافه کرد: سالمندان پس از مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهر، در صورت نیاز به خدمات تخصصی و فوق تخصصی به این کلینیک ارجاع داده  می‌شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول