اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه مراقبت‌های ادغام یافته سالمندان صورت گرفت؛

گشایش نخستین درمانگاه تخصصی سالمندان در شیراز

خبرگزاری فارس: نخستین درمانگاه تخصصی ارائه مراقبت‌های ادغام یافته سلامت سالمند در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در درمانگاه فوق‌تخصصی امام رضا (ع) شیراز گشایش یافت.

گشایش نخستین درمانگاه تخصصی سالمندان در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز در مراسم گشایش نخستین درمانگاه تخصصی ارائه مراقبت‌های ادغام یافته سلامت سالمند در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: با توجه به اهمیت تکریم سالمندان در دین اسلام و ضرورت دستیابی به هدف داشتن سالمندانی فعال و سالم در تمام ابعاد بهداشت جسمی، روحی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی، همکاری و هماهنگی بین سازمان‌های مختلف در راستای هدف مشترک ارتقای سطح سلامت سالمندان باید بیش از پیش تقویت شود.
محمدهادی ایمانیه با اشاره به اهمیت دسترسی مناسب سالمندان به خدمات بهداشتی و درمانی افزود: در دانشگاه فعالیت‌های مختلفی در راستای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به سالمندان انجام می‌شود که راه‌اندازی این کلینیک، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز بهداشتی سطح شهر و یا در اولویت ویزیت پزشک قرار گرفتن در روز نوبت معاینه در درمانگاه‌های شهید مطهری و امام رضا (ع) از جمله آنهاست.
وی همچنین بر لزوم پیگیری برای گسترش ارائه خدمات درمانی در تمام رشته‌های تخصصی بالینی در این کلینیک، توسط کمیته سلامت سالمندان در دانشگاه و مدیران درمانگاه‌های امام رضا و شهید مطهری تاکید کرد. 
ایمانیه در زمینه چگونگی خدمات‌رسانی این مرکز به سالمندان گفت: افراد بالای 60 سال با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهر در مراقبت و خدمات بهداشتی و درمانی سالمندی قرار می‌گیرند و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بالینی به «کلینیک تخصصی ارائه مراقبت‌های ادغام یافته سلامت سالمند» ارجاع داده می‌شوند.
این مراسم با حضور جمعی از مسئولان بهداشتی و درمانگاه امام رضا (ع) و رئیس کمیته علمی سلامت سالمندان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول