اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 11 شهریور آغاز می‌شود؛

برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان علمی کاربردی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان گفت: دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی از روز 11 شهریور ماه با حضور یک هزار 400 ورزشکار در زنجان آغاز می‌شود.

برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان علمی کاربردی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد فتحی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب زنجان برای برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علمی- کاربردی سراسر کشور اظهار داشت: زنجان از میان هشت استانی که برای برگزاری این المپیاد فرهنگی ورزشی اعلام آمادگی کرده بودند، انتخاب شده است.
وی از تشکیل ستاد اجرایی بلافاصله پس از مشخص شدن میزبانی زنجان برای برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی خبر داد.
رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان با اشاره به معرفی شدن سه معاونت برای تسهیل روند اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی- کاربردی، این معاونت‌‌ها را فنی، اجرایی و فرهنگی اعلام کرد.
وی با بیان اینکه 12 کمیته کاری نیز در راستای تسهیل روند امور اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی تشکیل شده است، تصریح کرد: کمیته‌های کاری جلسات متعددی را در این راستا برگزار کرده‌اند.
فتحی با اشاره به مشارکت دانشجویان داوطلب در برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی- کاربردی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این المپیاد هماهنگی‌های لازم با مسئولان استانی، شورای هماهنگی و همچنین سازمان تربیت بدنی انجام شده است.
وی با ابراز امیدواری برای برگزاری موفق المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی در زنجان گفت: المپیاد با حضور دانشجویان 30 استان برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان تعداد ورزشکاران شرکت کننده در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی- کاربردی را در زنجان یک هزار و 400 نفر اعلام کرد.
وی زمان ورود ورزشکاران را به زنجان 11 شهریور ماه عنوان و تصریح کرد: زنجان تا روز 18 شهریور ماه میزبان ورزشکاران دانشگاه جامع علمی- کاربردی است.
فتحی زمان برگزاری مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی- کاربردی را 12 شهریور ماه اعلام کرد.
وی از برنامه‌ریزی برای مدت زمان حضور دانشجویان در زنجان سخن گفت و تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی در این ایام برای دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان بازدید از مکان‌های تاریخی و مذهبی از جمله سلطانیه، بازار و حسینیه اعظم زنجان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دانشجویان شرکت کننده در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی برشمرد.
وی با اشاره به اینکه المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی در هشت رشته ورزشی برگزار می‌شود،  فوتسال، والیبال، دو و میدانی، کاراته، شنا، تنیس روی میز، تکواندو و کشتی آزاد را رشته‌های ورزشی عنوان کرد، که دانشجویان در آنها شرکت کرده و مسابقه برگزار می‌شود.
فتحی محل برگزاری مسابقات رشته‌های ورزشی فوتسال و تنیس روی میز را سالن‌های شماره یک و دو دانشگاه زنجان اعلام و تصریح کرد: رقابت‌های شنا در استخر شهید شهبازی، کشتی در سالن تختی، تکواندو و دو و میدانی نیز در سالن‌های موجود در اراضی پایین کوه برگزار می‌شود.
وی محل برگزاری مسابقات والیبال را خانه والیبال، روبه‌روی فنی حرفه‌ای اعلام کرد و افزود: برنامه اختتامیه المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی در روز پنجشنبه 17 شهریور ماه برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان با اشاره به حضور 69 ورزشکار از استان زنجان در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی ادامه داد: ورزشکاران استان زنجان به غیر از والیبال در هفت رشته دیگر شرکت می‌کنند.
وی مقام به دست آمده توسط دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان را در دوره نخست المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی هفتم اعلام و تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات و المپیادهای فرهنگی ورزشی برای دانشجویان فراهم کردن امکان حضور دانشجویان در کنار هم، بسترسازی برای ایجاد فضای شاد برای آنها است و کسب مقام در این المپیادها بهانه محسوب می‌شود.
فتحی در پاسخ به سئوالی درباره سرانه ورزشی در دانشگاه جامع علمی- کاربردی گفت: دانشگاه علمی- کاربردی یک دانشگاه فرابخشی محسوب می‌شود و این دانشگاه در هر مکانی که اغلب سازمان یا کارخانه است، ایجاد شود، دانشجویان آن می‌توانند از امکانات ورزشی آن مجموعه استفاده کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول