اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

دانشگاه علمی کاربردی بردسیر بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: به مناسبت هفته دولت دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای در شهرستان بردسیر بهره‌برداری می‌شود.

دانشگاه علمی کاربردی بردسیر بهره‌برداری می‌شود
مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر الگوبرداری از راه و سیره شهیدان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای در شهرستان بردسیر بهره‌برداری می‌شود.
ابراهیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین کلنگ‌زنی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران رفسنجان، افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای واقع در شهرک صنعتی این شهرستان و افتتاح مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت جیرفت در دستور کار است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: کلنگ‌زنی دهکده ملی مهارت در مجتمع مراکز شهر کرمان و راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل و نیز افتتاح مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت سیرجان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت است.
ابراهیمی‌نژاد با اشاره به گسترش آموزش‌ مهارتی از سوی این سازمان بیان داشت: آموزش مهارت‌های کارآفرینی به 580 نفر از فرزندان پیشکسوتان مس سرچشمه در سال جاری صورت می گیرد.
وی بیان داشت: در این دوره هشت ساعته که برای فرزندان پیشکسوتان مس سرچشمه که همه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند، اجرا و شرکت کنندگان با مهارت‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار آشنا می‌شوند.
ابراهیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: نخستین دوره این آموزش‌ها با حضور 66 نفر از فرزندان پیشکسوتان صنایع مس سرچشمه در محل صندوق بازنشستگی شرکت مس ایران اجرا و در پایان به مهارت آموختگان  تاییدیه معتبر ارائه شد.  
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول