اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیمارستان صحرایی شهید آذریان اردل؛

7000 عشایر اردلی رایگان درمان شدند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: تاکنون بیش از 7 هزار نفر از بیماران مناطق کمتر برخوردار عشایرنشین دیناران شهرستان اردل در بیمارستان صحرایی شهید نوروز علی آذریان رایگان ویزیت شدند.

7000 عشایر اردلی رایگان درمان شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی ظهر امروز در بازدید از بیمارستان صحرایی اردل، اظهار داشت: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم کمتر برخوردار منطقه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از 20 شهریور در این منطقه برپا شده است.
وی افزود: از ابتدای استقرار این بیمارستان تاکنون 7 هزار نفر به درمانگاه‌های تخصصی، فوق تخصصی و دندانپزشکی این بیمارستان مراجعه و از خدمات درمانی رایگان ارائه شده این مرکز بهره‏مند شدند.
اسحاقی اضافه کرد: از این تعداد تا کنون 250 نفر که نیاز به انجام عمل جراحی سرپائی داشتند توسط متخصصان سازمان بسیج جامعه پزشکی در اطاق عمل بیمارستان عمل جراحی شدند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) در ادامه با تأکید بر ضرورت حفظ دستاوردها و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: در جریان هشت سال جنگ تحمیلی جوانان ما با حضور داوطلبانه خود جلوه‌هایی از ایثار را به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: در این راستا همه ما وظیفه داریم که در راستای حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس هر چه در توان داریم برطبق اخلاص بگذاریم و آن جلوه‌های ارزشمند را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
اسحاقی خاطرنشان کرد: امروز که دشمن با همه امکانات خود تهاجمات سنگینی را بر علیه جوانان کشور آغاز کرده ما وظیفه داریم که از طریق اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس اجازه دهیم جوانان در دامن ناپاک آنان قرار گیرند.
وی یادآوری ایثارگری و از خود گذشتگی جوانان هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز را یک امر الزامی دانست و بر اهمیت این موضوع تاکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس باید همه ساله نسبت به سال‌های گذشته با شکوه خاصی اجرا شود تا نسل‌ امروز متوجه رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن ایام شوند.
اسحاقی اظهار داشت: ما نباید رشادت‌های آن ایام و ایثارگری جوانان این مرز و بوم را به فراموشی بسپاریم.
بیمارستان صحرایی شهید نوروز علی آذریان از تاریخ 20 شهریور تا تاریخ 25 شهریورماه در منطقه اردل برپا و آماده ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول