اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از بیمارستان صحرایی شهید رهنمون در ری

خبرگزاری فارس: بیمارستان صحرایی شهید دکتر رهنمون در قیامدشت شهرستان ری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از بیمارستان صحرایی شهید رهنمون در ری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش بیمارستان صحرایی شهید دکتر رهنمون با حضور مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قیامدشت شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.
بیمارستان صحرایی شهید دکتر رهنمون با مشارکت سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و دانشگاه علوم پزشکی تهران و با محوریت بیمارستان سینا در شهرستان ری برپا شده است.
طی دو مرحله راه‌اندازی این بیمارستان صورت گرفت که مرحله نخست آن شامل بیماریابی در شهرستان ری از 12 تا 17 شهریور ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این مرحله بیماریابی در مراکز بهداشتی و درمانی، خانه‌ها و پایگاه‌های بهداشتی روستاهای شبکه بهداشت شهرستان ری صورت پذیرفت.
مرحله دوم این طرح نیز شامل ارائه خدمات درمانی توسط پزشکان متخصص و عمومی است که از 21 تا 23 شهریور ماه سال جاری انجام می‌شود.
با آغاز به بیمارستان صحرایی شهید دکتر رهنمون تعداد قابل توجهی از اهالی شهرستان ری برای انجام امور بهداشتی و درمانی خود به این بیمارستان صحرایی مراجعه می‌کنند.
حسین همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، مرتضی تمدن استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ری، مرضیه وحید دستجردی زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می‌کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول