اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بیمارستان صحرایی در دیناران اردل برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از احداث بیمارستان صحرایی در هفته دفاع مقدس در منطقه دیناران شهرستان اردل خبر داد.

بیمارستان صحرایی در دیناران اردل برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه این استان افزون بر یک‌هزار و 700 نفر عضو دارد که در 11 کانون بسیج مشغول به فعالیت هستند.
وی از سازماندهی 73 تیم، پزشک عمومی، تخصصی، بیمارستانی، فرهنگی و آموزشی در این استان خبر داد و افزود: این سازمان در راستای مأموریت‌های ذاتی خود، فعالیت‌های متعددی از جمله اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم از جمله 39 تیم عمومی و 24 تیم تخصصی داشته که در این اعزام‌ها تعداد 3 هزار و 500  نفر از بیماران نیازمند ویزیت عمومی و 2 هزار و 200 نفر ویزیت تخصصی شدند.
اسحاقی از اعزام چهار تیم سنجش سلامت دانش آموزان به مناطق محروم خبر داد و گفت: در حاشیه این اعزام‌ها نیز یک‌هزار و 700 نفر از اهالی این مناطق در راستای پیشگیری از اعتیاد آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با پزشکان بسیجی و مراکز درمانی خصوصی و دولتی به مناسبت‌های مختلف، تعداد 3 هزار نفر در مطب‌های شخصی پزشکان و مراکز درمانی به صورت رایگان ویزیت شدند.
وی اظهار داشت: در این راستا مبلغ 200 میلیون ریال دارو و تجهیزات به صورت رایگان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه و در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت.
اسحاقی یادآور شد: با هماهنگی به‌عمل آمده با سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور یک تیم تخصصی و فوق تخصصی جراحی چشم برای درمان بیماران نیازمند دعوت شد که در این راستا تعداد 25 نفر از بیماران به صورت رایگان جراحی شدند.
وی از احداث بیمارستان صحرایی در هفته دفاع مقدس در منطقه دیناران شهرستان اردل خبر داد و گفت: در این بیمارستان که به مدت پنج روز برپا می‎شود، خدمات تخصصی رایگان شامل زنان و زایمان، جراحی عمومی، اطفال، داخلی، عفونی و دندانپزشکی ارائه می‎شود.
اسحاقی ادامه داد: برگزاری مراسم‌ مختلف ملی و مذهبی، کلاس‌های قرآن، اردوهای درون و برون استانی و بازدیدهای علمی از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول