اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس؛

بیمارستان صحرایی شهید آذریان اردل برپا شد

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس همزمان با سال جهاد اقتصادی فعالیت بیمارستان صحرایی شهید نوروز علی آذریان در محل روستای قرآب بخش دیناران شهرستان اردل آغاز شد.

بیمارستان صحرایی شهید آذریان اردل برپا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) بعدازظهر امروز در مراسم برپایی این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی به منظور ارتقا سطح سلامت عشایر و ارائه خدمات درمانی رایگان به محرومین و اقشار آسیب پذیر شهرستان اردل برپا شد.
حسن اسحاقی افزود: این بیمارستان از امروز 21 شهریور به مدت پنج روز در این روستا استقرار و اقدام به ارائه خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان عشایر در منطقه خواهد کرد.
وی یادآور شد: در این بیمارستان خدماتی از قبیل جراحی عمومی، زنان، اطفال، داخلی، عفونی، دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان و خدمات آموزشی و بهداشتی به اهالی محل ارائه خواهد شد.
اسحاقی با تأکید بر اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرین و درخشان تاریخ ایران اسلامی محسوب می‌شود، گفت: دفاع مقدس یک مقطع تاریخ ساز و افتخار آفرین برای ملت مسلمان بوده و هرگز نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید تمام فضائل معنوی و کمالات هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز و جوانان نسل آینده انتقال داده شود.
وی وابستگی به غرب را یک ضد ارزش و مبارزه با رژیم صهیونیستی را یک ارزش متعالی و‌الا برشمرد و تصریح کرد: طی سه دهه گذشته علی رغم تحریم‌ها و تهدیدهای همه جانبه دشمنان، ملت ایران گرده‌های صعب‌العبور را سپری کرده و موفقیت‌های چشمگیری را در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کسب کردند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان به خدای متعال تمام تنگناها و محدودیت‌ها را سپری کرده و با پیروزی مقتدرانه زمینه اقتدار ملی کشور را فراهم کردند.  
وی اهداف اساسی دفاع مقدس را دفاع از اسلام و ولایت عنوان کرد و گفت: شهدای دوران دفاع مقدس در راستای حفظ و صیانت اسلام و ولایت، جان خود را فدا کردند بنابراین برما واجب است تا با تبعیت از فرامین و منویات رهبر راه شهدا را با قاطعیت پیموده و مانع عملی شده توطئه‌های دشمنان در داخل و خارج از کشور شویم.
اسحاقی ابزار پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی را اراده و ایمان مردم، رهبری واحد و هدف واحد عنوان کرد و افزود: قابل قیاس نبودن امکانات زرهی رژیم بعثی عراق و حمایت‌های همه‌جانبه از این رژیم می‌طلبد که لایه‌های عمیق دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و فردا واگویه شود.
وی دفاع مقدس را یکی از مناسبت‌هایی دانست که در دوران خود، فعلی و آینده در سرنوشت ملت ایران تأثیرگذار است و افزود: در تاریخ بشر جنگ‌های فراوانی اتفاق افتاده که تمام آنها به دلیل بی‌عدالتی، زیاده‌خواهی و روحیه استکباری است که در نظم نوین جهانی امروز حاکمیت دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول