اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت اسکواش استان اصفهانخبر داد:

اعزام 5 اصفهانی به رقابت‌های قهرمانی اسکواش کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان گفت: پنج ورزشکار، به نمایندگی از این هیئت برای شرکت در رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور به رشت اعزام شده‌اند.

اعزام 5 اصفهانی به رقابت‌های قهرمانی اسکواش کشور
زهره فلاحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور در رده زیر 19 سال پسران از امروز آغاز شده و تا روز جمعه نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه از هر استان کشور تنها پنج نفر اجازه حضور در رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور را دارند، تصریح کرد: یک نفر زیر 13 سال، یک نفر زیر 15 سال، یک نفر زیر 17 سال و دو نفر زیر 19 سال از طرف هیئت اسکواش استان اصفهان به مسابقات رشت اعزام شده‌اند.
نایب رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان در مورد برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری به وسیله این هیئت اظهار داشت: آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری اسکواش در شهریور ماه به فدراسیون اعلام کرده‌ایم که به سرانجام نرسید ولی به احتمال زیاد در نیمه نخست مهرماه سال جاری این دوره‌ها برگزار می‌شود.
وی بخشی از افراد معرفی شده از طرف هیئت اسکواش استان اصفهان برای شرکت در دوره‌های مربیگری و داوری را، ورزشکاران تعلیم داده شده به وسیله خود هیئت عنوان کرد و افزود: هیئت اسکواش استان اصفهان تصمیم دارد فراخوانی را برای جذب همه دانشجویان دانشگاه در رشته تربیت‌بدنی برای حضور در دوره‌های مربیگری و داوری منتشر کند.
نایب رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان فراخوان مربوط به شرکت کردن دانشجویان تربیت بدنی برای حضور در دوره‌های مربیگری و داوری اسکواش را پس از اعلام دقیق زمان برگزاری این دوره‌ها به وسیله فدراسیون اعلام کرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول