اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکواش:

200 هیئت اسکواش در کشور راه‌اندازی می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون اسکواش از فعال‌سازی هیئت اسکواش در 200 شهر جدید در سال ‌جاری در کشور خبر داد.

200 هیئت اسکواش در کشور راه‌اندازی می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود سلیمانی بعدازظهر امروز در نشست برگزاری مجمع انتخابات هیئت رئیسه اسکواش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری به عنوان سی‌و‌یکمین استان کشور است که هیئت اسکواش آن راه‌اندازی شده است.
وی افزود: هم‌اکنون هیئت اسکواش در 31 استان کشور به صورت فعال به استعدادیابی و آموزش علاقمندان به این رشته ورزشی می‌پردازد.
سلیمانی با بیان اینکه اسکواش رشته‌ای نشاط‌آور و زودبازده است، گفت: ورزش اسکواش یک رشته ورزشی بسیار جدید است که در مدت کوتاهی از زمان آغاز این رشته ورزشی در کشور رشد چشمگیری داشته است.
رئیس فدراسیون اسکواش کشور خاطرنشان کرد: اسکواش یکی از ورزش‌هایی است که علاوه بر مفرح، جذاب و مناسب بودن آن برای تفریح دارای شاخصه‌هایی برای تقویت ارتباطات خانوادگی به عنوان یک ورزش خانوادگی و با شخصیت به شمار میآید.
سلیمانی در ادامه با اشاره به قابلیت‌های و ظرفیت‌های این رشته ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل واقع شدن در ارتفاع 2 هزار و 200 متری از سطح دریا و پیشرفت چشمگیر در ورزش‌‎های هوازی و انفرادی در آینده نزدیک می‌‎تواند به یکی از قطب‌های اسکواش کشور تبدیل شود.
وی فعال‌سازی اسکواش در 200 شهر کشور را مهم‌ترین هدف این فدراسیون در سال 90 برشمرد و گفت: در صورت راه‌اندازی اسکواش در هر شهرستان و شهرهای چهارمحال و بختیاری امکانات و تجهیزات رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اسکواش بازان، داوران و مربیان اسکواش در چهارمحال و بختیاری به‌صورت رایگان از دیگر برنامه‌های در دست اقدام هیئت اسکواش این استان خواهد بود.
سلیمانی با بیان اینکه هیچ فدراسیونی حق کمک به ادارات‌کل در ساخت و سازهای عمرانی را ندارد، گفت: در تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های اختصاصی به هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری کمک خواهیم کرد.
مجمع انتخابات هیئت رئیس اسکواش چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس و نائب رئیس هیئت اسکواش و دبیر فدراسیون اسکواش کشور در شهرکرد برگزار شد که در این انتخابات مجید صفری تنها کاندیدای حاضر با کسب 19 رأی قاطع به عنوان رئیس جدید هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول