اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری شوشتر خبر داد:

تاسیس بازار متمرکز عرضه موادپروتئینی در شوشتر

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شوشتر از تاسیس بازار عرضه مواد پروتئینی در شوشتر خبر داد و گفت: وجود این بازار بسیار ضروری است.

تاسیس بازار متمرکز عرضه موادپروتئینی در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پارسازاده صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی بازار عرضه ماهی و مرغ در شهرستان شوشتر به صورت بسیار پراکنده است و به این دلیل نظارت بر این واحدها بسیار دشوار است و به این دلیل احداث بازاری متمرکز در سطح شهرستان با شاخص‌های بهداشتی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه تاسیس این بازار می‌تواند در ارتقای سطح بهداشت در عرضه مواد پروتئینی تاثیر فراوانی بگذارد،بیان کرد: تاسیس این بازر می‌تواند نظارت بر این واحدهای صنفی را لحظه‌ای کند و در عرضه مواد غذایی نیز نظارت بیشتری خواهد شد از این رو شهرداری شوشتر برای تاسیس این بازار همت کرده است.
پارسازاده با اشاره به فضاهایی که برای تاسیس این بازار در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: در شرایط کنونی ساختمان کشتارگاه قدیم شهرستان شوشتر در اختیار شهرداری است و برای این مهم در حال برنامه‌ریزی هستیم ولی در این باره مشکلاتی وجود دارد.
سرپرست شهرداری شوشتر با اشاره به برخی از مشکلات این بازارچه افزود: این مکان به دلیل اینکه نیازمند تاسیس فضاهای جدیدی دارد باید نوسازی و تعمیر شود ولی این ساختمان در عرصه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر است و امکان تاسیس و یا نوسازی ندارد و برای این امر باید چاره اندیشی کرد.
پارسازاده با تاکید بر اینکه کشتارگاه قدیم متعلق به شهرداری است، خاطرنشان کرد: کشتارگاه قدیم متعلق به شهرداری است و در شرایط کنونی اداره اوقاف و برخی مالکان خصوصی پیدا کرده است که این امر نیز مشکلی برای تاسیس این بازار به شمار می‌آید.
وی ابراز امیدواری کرد که مشکلات مالکیت این فضا در اسرع وقت برطرف شود تا بتوان برای تاسیس این بازارچه اقدامی عاجل کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول