اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان:

امام جمعه بهبهان، امام جمعه شوشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: در هفته‌های آینده امام جمعه بهبهان به عنوان امام جمعه جدید شوشتر معرفی می‌شود.

امام جمعه بهبهان، امام جمعه شوشتر می‌شود
حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: حجت‌الاسلام شکر‌الله سلیمانی امام جمعه شهرستان بهبهان با درخواست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و به پیشنهاد آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان برای پذیرش سمت امام جمعه شهرستان شوشتر این مهم را پذیرفت و در روزهای آینده معرفی می‌شود.
وی با اشاره به توانمندی بسیار زیاد حجت‌الاسلام سلیمانی در امور علمی گفت: سلیمانی با تسلط کامل بر امور دینی و فقهی در شرایط کنونی تدریس در حوزه‌های علمیه خوزستان و دانشگاه‌های استان را برعهده دارد.
محمدزاده با تاکید بر اینکه معارفه امام جمعه شوشتر دو هفته دیگر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سلیمانی با برنامه‌ای ویژه در روز یکم مهر ماه سال جاری در شهرستان شوشتر ابتدا مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و سپس در شورای اداری شوشتر شرکت کرده و پس از معارفه، نخستین نماز جمعه شوشتر را اقامه می‌کند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به اهمیت این برنامه گفت: قرار است نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خود شخصا در این مراسم حضور یابد.
پیش از این حجت‌الاسلام سید جلیل محقق امام جمعه شوشتر بود که با انتقال وی به شهرستان دیباج در استان سمنان موافقت شد.
پس از وی حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب به عنوان امام جمعه موقت شوشتر معرفی شد که در روز قدس وی از حضور در نماز جمعه امتناع ورزید و در شرایط کنونی حجت‌الاسلام علی
فدیعمی رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر این مسئولیت خطیر را برعهده دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول