اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 30 سال؛

شوشتر تاکنون ممیزی نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شوشتر گفت: شوشتر تاکنون در تاریخ بیش از 30 سال گذشته ممیزی نشده است و این خود نقصی بزرگ برای این شهر به شمار می‌آید.

شوشتر تاکنون ممیزی نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی شامگاه یکشنبه در جلسه اضطراری بررسی گزینه‌های شهرداری  اظهار داشت: مشکل اساسی شهرداری شوشتر در فعال کردن مجاری درآمدی است و برای نمونه، بیش از 30 سال است که این شهرستان ممیزی نشده است و این یک نقص است.
وی با اشاره به اینکه ممیزی می‌تواند درآمد بسیار زیادی در شهرداری وارد کند، افزود: شهرداری شوشتر می‌تواند با هزینه بسیار اندک، ممیزی را انجام دهد و از درآمدهای این برنامه صرف اجرای آن کند در صورتی که این از نیازهای شهرداری است ولی تاکنون اجرایی نشده است.
رسولی با تاکید بر حفظ جایگاه شورای شهر بیان کرد: هر کس که به سمت شهرداری می‌رسد باید جایگاه شورای شهر را حفظ کند و برای این جایگاه قانونی و نظارتی احترام قائل شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر با اشاره به مشکلاتی که در بافت فرسوده شوشتر وجود دارد، تاکید کرد: خدمات رسانی در بافت فرسوده شهری برای شهرداری امری دشوار است و باید در این باره با تجهیز واحد موتوری شهرداری اقدامی عاجل کرد.
این عضو شورای شهر شوشتر خاطرنشان کرد: اجرائیات شهرداری باید بازوی توانمندی برای شهرداری باشد و باید تلاش کرد با اشراف کامل بر قانون با تخلفات در محدوده شهری مقابله شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول