اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خواستار شد:

افزایش نظارت بر بهداشت آب روستایی شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شوشتر خواستار نظارت بیشتر بر کیفیت و بهداشت آب در روستاهای شهرستان شوشتر شد.

افزایش نظارت بر بهداشت آب روستایی شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، صغری گنج صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امینت غذایی شهرستان شوشتر اظهار داشت: نظارت بر بهداشت آب در روستاها به دلیل آغاز پیک التور در کشور باید افزایش یابد و به این دلیل باید کوشید تا در این باره مشکلی به وجود نیاید.
وی با اشاره به شرایط موجود در شهرستان شوشتر گفت: وضعیت بهداشتی در روستاهای شهرستان شوشتر به دلیل نظارت جدی از طرف خانه‌های بهداشت ارتقای خوبی داشته است ولی باید کوشید تا وضعیت بهداشت آب روستایی و نظارت بر کلرزنی در آب افزایش یابد.
وی با اشاره به میزان شکستگی خطوط لوله در روستاهای شهرستان شوشتر تاکید کرد: شهرستان شوشتر به دلیل وجود روستاهای بسیار زیاد نیازمند مدیریت جدی بر امور آب روستایی است که اداره آبفار در این شهرستان با تلاش‌های جدی در این راستا در حال تلاش است.
رئیس مرکز بهداشت شوشتر با تاکید بر اینکه باید مشکل تامین آب برخی از روستاهای شهرستان شوشتر را از آب حیات برطرف کرد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید مشکل 10 روستای بخش مرکزی برای رفع مشکل آب و تامین آب مورد نیاز از آب حیات برطرف شود و در این باره باید اقدامی عاجل شود.
گنج با اشاره به اینکه بهداشت نیازمند همتی همه‌گیر است، افزود: بهداشت نیازمند همتی بلند از طرف همه مردم است و به این دلیل همه نهادهای دولتی و مردمی در این باره باید اقدام کنند.
وی از وضعیت مبارزه با زنده فروشی مرغ در شهرستان ابراز رضایت کرد و گفت: در این باره پیگیری‌های خوبی انجام شده است و همه دستگاه‌ها تلاش زیادی در مقابله با این اقدام غیر بهداشتی دارند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول