اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر:

انتخاب شهردار بیتجربه به صلاح شوشتر نیست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: انتخاب فردی که تجربه کار در مسند شهرداری را نداشته است، به صلاح شهرداری شوشتر نمی‌دانم.

انتخاب شهردار بیتجربه به صلاح شوشتر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در شرایط کنونی در شهرداری شوشتر هیچ اولویت بندی در امور شهری وجود ندارد و این خود معضلی برای شوشتر است که تاکنون هیچ برنامه‌ای برای رفع این مشکل ارائه نشده است.
وی گفت: شهرداری شوشتر بیش از 400 نیروی انسانی دارد ولی تنها 17 نفر از این تعداد کارشناس هستند و مابقی کم سواد و یا بی‌سواد هستند و این وضعیت باعث ‌شده تا شهرداری قادر به اجرای برنامه نباشد و مدیر را حمایت نکند.
دهدار با انتقاد از برخی گزینه‌های شهرداری شوشتر خاطرنشان کرد: کلی گویی نمی‌تواند در جلسه شورای شهر جای سخنرانی اختصار را بگیرد زیرا کلی گویی آفتی دارد که از مشخص و علنی شدن مشکلات جلوگیری می‌کند و این مهم بسیار باید مدنظر باشد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه همه اعضای شورا بر قانون شهرداری‌ها تسلط دارند، افزود: اصلی‌ترین امور در مجموعه شهرداری اجرای صحیح قانون است ولی در این باره باید کوشید تا از قرائت بندهای قانونی جلوگیری شده و بیشتر به فاز اجرا وارد شویم.
دهدار با اشاره به اینکه شهردار باید هم به قانون عالم باشد و هم جسارت و تلاش داشته باشد تا این قوانین را اجرایی کند، تاکید کرد: پای نهادن به عرصه شهرداری یعنی جسارت برای اجرای قانون و مبارزه با تخلفات و قانون‌شکنی‌های موجود که باید شهرداران در این باره اظهار نظر کنند.
وی با اشاره به اینکه فرد بی تجربه در امور شهرداری بین مشکلات در شهرداری شوشتر گم خواهد شد، افزود: فردی که تاکنون تجربه کار با چند کارمند را داشته است در شرایط کنونی قرار است مسئول شهرداری با 400 نیرو شود، که این اتفاق اصلا به صلاح نیست.
دهدار تاکید کرد: نباید بار دیگر اشتباهات قبل را تکرار کرد و صرف معرفی یک نفر به گزینه‌ای چشم بسته رای داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول