اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد:

تشکیل کانون جوانان رضوی در بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از تشکیل کانون جوانان رضوی در استان بوشهر خبر داد.

تشکیل کانون جوانان رضوی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش سه شنبه شب در نشست ستاد برگزاری جشن زیر سایه خورشید در بوشهر اظهار داشت: مردم بوشهر مفتخرند که از نظر ارادتمندی به امام رضا(ع) با تمام مردم ایران متفاوتند.
وی افزود: این امر حکایت از باورهای قوی مردم به فرهنگ غنی رضوی است و همین ارادتمندی‌های موجب شد تا بوشهر در جشن زیر سایه خورشید جز برترین‌ها باشد.
استاندار بوشهر تصریح کرد: بهترین حربه ما در مقابل جنگ نرم دشمن تقویت بنیان‌های اعتقادی، تربیت علوی، رضوی و حسینی است.
جهانبخش گفت: تقویت جایگاه فرهنگ رضوی در ایران یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و پرداختن به شیوه، روش و سیره ائمه به ویژه امام رضا(ع) گنجینه‌ای است که می‌تواند کامل کننده روش زندگی ما باشد.
وی بیان کرد: چنگ زدن به فرهنگ رضوی ما را در رسیدن به اهداف بلند انقلاب که نشات گرفته از فرهنگ ولایت است یاری می‌کند و هر چه از این فرهنگ دور شویم از هم گسیختگی ما بیشتر می‌شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه وظیفه داریم برای ترویج باورهای اعتقادی و دینی تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: برگزاری جشن زیر سایه خورشید در بوشهر نشان داد این ظرفیت‌ها را دارد بنابراین باید تلاش می‌کنیم این جشن در تمام شهرستان‌های استان برگزار شود.
جهانبخش گفت: باید دو ردیف اعتباری برای این جشن در نظر گرفته شود و برای مراسم امسال نیز فعلا 50 میلیون تومان اختصاص یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح رسمی نیروگاه اتمی بوشهر گفت: بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر تجلی توکل بر خدا، خودباوری، اعتماد به نفس جوانان است و برای ایران اسلامی در عرصه ملی و فراملی عزتی دیگر خلق کرد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر برای ایران اسلامی در طول تاریخ خالق عزت بود، گفت: بوشهر در طول تاریخ برای ایران مایه رحمت بوده و نه زحمت و این امر به دلیل سابقه تاریخی دین باوری مردم و بنیان‌هایی قوی مردم مربوط است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول