اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

افتتاح نیروگاه بوشهر در شرایط تحریم کار ارزنده‌ای بود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به تحریم‌هایی که کشور ما در حال حاضر با آن مواجه هست اشاره کرد و گفت: افتتاح نیروگاه اتمی برق بوشهر در شرایط تحریم، کار بسیار ارزنده‌ای است که در دولت دهم اتفاق افتاد.

افتتاح نیروگاه بوشهر در شرایط تحریم کار ارزنده‌ای بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان مازندران اظهار داشت: عصای کار در بهزیستی دل است و هر مدیری که با پشتوانه عصای دل در بهزیستی کار کرد موفق بود.
وی تصریح کرد: جامعه اسلامی باید به سمتی پیش برود و عدالت در آن جاری و ساری شود که نیاز به انسان توان‌خواه در کشور وجود نداشته باشد و این مطلوب یک نظام اسلامی است.
استاندار مازندران با اشاره به جنگ تحمیلی و ایجاد نظام توانبخشی در سازمان بهزیستی بیان داشت: ایجاد نهادی مثل توانبخشی یک کار تخصصی است که در کنار خدمات‌دهی به جانبازان معلولان جامعه را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد.
این مسئول بر عدم محروم کردن افراد از خدمات متنوع اجتماعی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: جامعه باید به سمتی پیش برود که ارائه خدمات به معلولان قابل دسترس برای این افراد باشد.
نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه بسیاری از معلولان با توجه به محدودیت‌هایی که داشتند اثرات مناسبی را خلق کردند، یادآور شد: نمونه بارز آن  تفسیر قرآن کریم با قلم دکتر خزئلی است.
وی با اشاره به تودیع محمدزاده مدیرکل سابق بهزیستی مازندران عنوان کرد: برای تغییر مدیران کارشناس دغدغه دارم و برای سازمان بهزیستی نیز تلاش کردم تا مدیر از خانواده‌ای این سازمان برای استان انتخاب کنم.
طاهایی با اشاره به استعداد‌های فوق العاده مازندرانی‌ها در همه امور بیان داشت: یکی از دلایل عدم انتخاب مدیر غیربومی در استان وجود استعداد‌های مناسب مدیریتی در مازندران است و تا جایی که اطلاع دارم در حال حاضر پنج استاندار کشور مازندرانی هستند.
وی دلیل انتخاب روح‌الله ردایی در سازمان بهزیستی مازندران را انتخاب مدیری از جنس بهزیستی عنوان کرد و یادآور شد: ردایی سابقه خدمت 28 ساله در این سازمان دارد.
استاندار مازندران با اشاره به اقدامات مدیران در سازمان‌های مختلف استان یادآور شد: باید با داوری منصفانه عملکرد‌های دولت را بیان کنیم، زیرا خدماتی که دولت در کشور ارائه می‌دهد نتایجش حاصل از افزایش درآمد نفت در کشور است و مدیران باید خدمات دولت را برجسته‌تر کنند.
این مسئول با اشاره به اقدامات مناسب سازمان بهزیستی در کشور یادآور شد: سازمان بهزیستی هنوز گرفتار روزمرگی است.
طاهایی تصریح کرد: نه تنها بهزیستی بلکه بسیار از دستگاه‌ها نیز دچار این بحران هستند و زمانی ‌می‌توانیم بگویم که از روزمرگی خارج شدیم که خدمات تخصصی ارائه دهیم.
وی با اشاره به تحریم‌هایی که کشور ما در حال حاضر با آن مواجه هست اشاره کرد و متذکر شد: افتتاح نیروگاه اتمی برق در شرایط تحریم کار بسیار ارزنده‌ای است که در دولت دهم اتفاق افتاد و نشان از خدمتگزاری دولت به مردم است.
استاندار مازندران در ادامه به ولایت‌پذیر بودن مردم مازندران اشاره کرد و گفت: در حادثه گروهک پژاک خانواده سه شهید مازندرانی به ولایت‌پذیری بودن خود افتخار کردند.
طاهایی در پایان با اعلام اینکه در دیدار جداگانه‌ای که با خانواده‌ این شهداء داشتم، اذعان داشت: هر سه خانواده شهید اذعان داشتند که جان فرزندشان را در راه اهداف ولایت فقیه نثار انقلاب کردند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول