اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 و 14 مهرماهبرگزار میشود؛

ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه و مدیر اجرایی ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی گفت: ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری جشنواره‌های فرهنگی هنری امام رضا (ع) 13 و 14 مهرماه سال جاری در بوشهر برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زینب عوض‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از از توزیع 2 هزار پوستر و 5 هزار فراخوان، پنج هزار پیامک به علاقه‌مندان خاص مشاعره، ارسال یک میلیون ایمیل به کاربران فارسی زبان یا هم چنین ارسال اخبار روزانه مشاعره به روی سایت‌های اداره کل و دیگر سایت‌های خبری خبر داد.
عوض پور خاطر نشان کرد: پراکندگی استانی ثبت نام کنندگان مشاعره قابل توجه است و می‌توان گفت مشاعره رضوی تقریبا در تمام استان‌ها معرفی شده است ولی با این حال باید بدنبال راهکارهای مناسبتری برای ارتباط هر چه بیشتر با علاقه‌مندان مشاعره خاصه رضوی باشیم تا بتوانیم با فرصت بدست آمده از توانایی علاقه‌مندان در معرفی فرهنگ رضوی بهره ببریم.
وی تصریح کرد: این امر مگر با یک همت جمعی و همدلی تمام اصحاب فرهنگ و هنر و شیفتگان امام رضا (ع) مقدور نیست.
 عوض پور همچنین از برپایی پنجمین نمایشگاه فرهنگی هنری امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) در مورخ هفتم مهرماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز، در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر دایر می‌شود.
عوض پور اضافه کرد: تمام تلاش ما در این نمایشگاه به نمایش گذاشتن آثار و جلوه‌های مرتبط به فرهنگ رضوی است که به این وسیله با مروری بر این آثار، سیر حرکت هنر و نقش آن در ترویج و گسترش آرمان‌های جشنواره در سطح ملی و بین المللی بیان شده و در معرض دید عموم علاقمندان و تماشاگران قرار گیرد.
وی برگزاری دومین جشنواره دانش آموزی استانی مشاعره رضوی را با حضور برترین‌های مشاعره استان از دیگر برنامه های جانبی برشمرد و یادآور شد در تحقق شعار استان بوشهر به عنوان قطب مشاعره کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
 ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری جشنواره‌های فرهنگی هنری امام رضا (ع) 13 و 14 مهرماه سالجاری در بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول