اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر خبر داد:

بوشهر استان برتر جشنواره ملی علم تا عمل

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر از انتخاب بوشهر به عنوان یکی از استان‌های برتر جشنواره ملی علم تا عمل خبر داد.

بوشهر استان برتر جشنواره ملی علم تا عمل
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدمحمد هاشمی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان برگزاری جشنواره ملی علم تا عمل استان بوشهر بوشهر به عنوان یکی از استان‌های نمونه و برتر انتخاب شد.
 وی افزود: دومین دوره جشنواره ملی علم تا عمل با شعار و رویکرد تجاری سازی فناوری‌ها و نوآوری‌ها از 14 تا 17 شهریورماه امسال با حضور 31 استان کشور در محل مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار شد.
هاشمی فرد گفت: بیش 40 طرح از پژوهشگران و مخترعان و نهادهای تحقیقاتی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی، دانشگاهی،  پارک‌های علم و فنا وری برای شرکت  در این جشنواره مهم اعلام آمادگی کرده بودند.
مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر از حضور پررنگ شرکت‌های خصوصی دانش بنیان  و فناوران پارک علم و فناوری خلیج فارس  استان بوشهر تشکر کرد.
وی افزود: دومین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل  زیر نظر معاونت علمی و  فناوری ریاست جمهوری  و با هدف حمایت از شرکت‌ها دانش بنیان و تجاری سازی فناوری‌ها  برگزار شده و دبیرخانه این جشنواره از سه ما پیش در استان بوشهر فعال بوده و جلسات متعددی در این باره برگزار شده است.
هاشمی‌فرد گفت: کمیسیون راهبری پژوهش استان با برگزاری چندین جلسه تخصصی با پژوهشگران و مسئولان نهادهای تحقیقاتی وابسته به دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی و دانشگاه استان شرایط را برای شرکت پر رنگ‌تر پژوهشگران استان در این جشنواره مهم فراهم کرد.
وی افزود: در مراسم پایانی جشنواره استان بوشهر به عنوان یکی از استان‌های برتر و نمونه جشنواره انتخاب و لوح تقدیر جشنواره به استاندار بوشهر اهدا شد.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول