اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اعلام کرد:

اتمام طرح شناسنامه‌دار کردن مدارس آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: شناسنامه‌دار کردن مدارس آذربایجان غربی مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

اتمام طرح شناسنامه‌دار کردن مدارس آذربایجان غربی
فریبرز اسمعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح شناسنامه‌دار کردن مدارس آذربایجان غربی سال گذشته آغاز شده است و در حال حاضر در مراحل پایانی خود قرار دارد.
وی با بیان اینکه در آخرین مراحل پالایش و ورود موارد مورد نیاز در این زمینه در سامانه هستیم، تصریح کرد: بر این اساس برای رفع اشکال در شناسنامه‌ها اقدام می‌شود.
این مسئول با اشاره به اتمام این طرح، افزود: تا آخر شهریور ماه سال جاری طرح شناسنامه‌دار کردن مدارس به اتمام می‌رسد به طوری‌ که با اتمام این طرح اطلاعات مدارس استان آذربایجان غربی در سطح کشور قابل دسترسی خواهد بود.
اسمعیل‌ز‌اده با اشاره به مزیت‌های اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن مدارس خاطرنشان کرد: بر این اساس آخرین اطلاعات از فضای آموزشی مدارس آذربایجان غربی در اختیار آموزش و پرورش و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
وی با مثبت ارزیابی کردن اجرای این طرح، اظهار داشت: بیش از 600 آیتم قابل دسترسی در شناسنامه مدارس مد نظر قرار گرفته است و در صورتی که نیاز به کنترل این آیتم‌ها در هر یک از مدارس باشد از این شناسنامه استفاده می‌کنیم.
این مسئول اعلام کرد: در آینده نزدیک هر مدرسه طبق سیاست‌های موجود در این زمینه از دانش‌آموزان ثبت‌نام می‌کند و در این راستا ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت اینترنتی خواهد بود.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اضافه کرد: از سال تحصیلی آینده هر دانش‌آموز از طریق اینترنت علاوه بر تصاویر مدرسه از نظر کادر آموزشی و دیگر اطلاعات نیز مدرسه‌ای که می‌خواهد در آن تحصیل کند انتخاب می‌کند.
اسمعیل‌زاده با اشاره به اهداف اجرای این طرح، گفت: هدف از اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن مدارس توجه به نقش و اهمیت فضاهای آموزشی در رشد و بالندگی دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول