اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش مهدیشهر خبر داد:

یک‏نوبته شدن تمام مدارس ابتدایی مهدیشهر‌

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر از تک نوبته شدن 100 درصد مدارس ابتدایی مهدیشهر خبر داد.

یک‏نوبته شدن تمام مدارس ابتدایی مهدیشهر‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، علی طاهرزاده ‌در راستای سیاست‌ها و تحولات راهبردی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، از تک نوبته شدن 100 درصد مدارس ابتدایی مهدیشهر خبر داد.
وی به تشکیل چهار مجتمع شهری، افزایش دو برابری مدارس قرآنی، اجرای کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی در کل دبیرستان‌ها، راه‌اندازی مدرسه راهنمایی نمونه دخترانه با تشکیل یک کلاس اول، افتتاح فضاهای مکمل آموزشی و پرورشی و اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد.
وی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر که با حضور کلیه اعضا و با محوریت بهداشت مدارس و پروژه مهر در اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر برگزار شد، نکات مهمی را در این زمینه‏ها یادآور شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر در راستای سیاست‌ها و تحولات راهبردی وزارت آموزش و پرورش، به تبیین برنامه‌های این وزارتخانه در خصوص تک نوبته شدن مدارس ابتدایی، مجتمع‌های شهری، تعطیلی کلیه مدارس ابتدایی در پنجشنبه‌ها، اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در پایه چهارم، تغییر محتوای کتب درسی کلاس اول ابتدایی و آموزش جامع طرح بصیرت ویژه مربیان پرورشی و معلمان قرآن پرداخت.
وی از تدوین برنامه پنج ساله جهت هوشمندسازی مدارس خبر داد و گفت: حرکت موثر در راستای تحقق توسعه متوازن و افتتاح فضاهای مکمل آموزشی و پرورشی و اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان در سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار دارد.
عیسی فاضلی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر نیز در سخنانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد تا با بیان عملکرد خود، به ارایه خدمات دولت و دستگاه‌های اجرایی بپردازند.
وی در ادامه ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش، بر تلاش و کوشش دستگاه‌ها و نهادها برای همکاری با آموزش و پرورش به منظور ایجاد شرایط مناسب آغاز سال تحصیلی جدید و ارتقای فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین اجرای برنامه‌های علمی و تربیتی متناسب با سن دانش‏آموزان تاکید کرد.
در این جلسه، رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر نیز در خصوص بهداشت فردی و روانی مطالبی را بیان و پیشنهاداتی را ارائه کرد.
همچنین مقرر شد تا همه برنامه‌های بهداشتی در قالب طرح با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر تنظیم و پس از پیگیری و مراحل اجرایی و پیش بینی اعتبارات مربوطه با هماهنگی فرمانداری نسبت به اجرایی شدن طرح در سطح شهرستان اقدام شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول