اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

جشن شکوفه‌ها در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها در مدارس این استان برگزار می‎شود.

جشن شکوفه‌ها در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حبیب نیکخو بعدازظهر امروز در نشست ستاد پروزه مهر این استان، اظهار داشت: در نخستین فرصت و پیش از فرارسیدن فصل تابستان شیوه‌نامه اجرایی پروژه مهر به تمامی مناطق و شهرستان‌ها ابلاغ و تمامی ادارات ملزم به تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته پروژه مهر شدند.
وی از تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه ستاد پروژه مهر در این استان خبر داد و گفت: کمیته تعمیر و تجهیز با مسئولیت معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش، کمیته ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی با مسئولیت معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی، کمیته توجیه و تبلیغ با مسئولیت مدیریت روابط عمومی، کمیته تأیید صلاحیت با مسئولیت اداره حراست از جمله کمیته‌های ایجابی ستاد مهر در این استان است.
نیکخو کمیته ارزیابی عملکرد را از دیگر این کمیته‌ها برشمرد و گفت: این کمیته با هدف نظارت بر فعالیت انجام شده در شهرستان‌ها و مناطق تشکیل و راه‌اندازی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مسئولیت دبیرخانه پروژه مهر این استان را با معاونت متوسطه استان اعلام کرد و گفت: برهمین اساس معاونان هماهنگی، آموزش ابتدایی و پرورشی از دیگر اعضای اصلی ستاد پروژه مهر این استان هستند.
وی از آمادگی کامل مسئولان آموزش و پرورش این استان در استقبال از بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: ستاد پروژه مهر این استان و کمیته‌های زیرمجموعه تاکنون جلسات بسیاری در امر بازگشایی مدارس تشکیل داده‌اند و اکیپ‌های مختلفی برای نظارت بر امر بازگشایی مدارس به مناطق و شهرستان‌ها اعزام شده‌اند.
نیکخو خاطرنشان کرد: هر کدام از کمیته‌ها علاوه بر نظارت باید گزارش عملکرد خود را مرحله به مرحله به ستاد پروژه مهر این استان اعلام کنند.
وی از برگزاری جشن شکوفه‌ها همزمان با 30 شهریورماه در مدارس این استان خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌‎های صورت گرفته روز 30 شهریورماه به‌عنوان روز شکوفه‌ها برای ورودی‌ها به پایه اول دبستان نامگذاری شده و برای پایه اول راهنمایی به‌عنوان روز جوانه نامگذاری شده است.
نیکخو خاطرنشان کرد: در این روز تمام نوآموزان سال اول دبستان و ورودی‌های اول راهنمایی به مدارس دعوت شده‌اند و برنامه‌های متعددی از سوی مدیران ادارات آموزش و پرورش و مدارس برای استقبال از آنان پیش‌بینی شده است.
وی بر ضرورت همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی در آستانه فرارسیدن مدارس تأکید کرد و گفت: برهمین اساس شهرداران، فرماندهان نیروی انتظامی، فرمانداران، بخشداران و روسای محترم شرکت‌های آب، برق و گاز و تمامی مسئولان ذی‌ربط برای استقبال از بازگشایی مدارس و همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول