اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ادارات ستاد امر به معروف خبر داد:

عضویت 40 هزار نفر در شوراهای کشور

خبرگزاری فارس: معاون ادارات و کارحانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از عضویت بیش از 40 هزار نفر در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد.

عضویت 40 هزار نفر در شوراهای کشور
حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده در حاشیه همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارحانجات کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: بیش از 2 هزار و 400 شورای امر به معروف و نهی از منکر در وزارتخانه و سازمان‌ها تشکیل شده که تاکنون توانسته 40 هزار نفر عضو جذب کند.
وی افزود: شوراهای احیای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی استان‌های کشور و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها تشکیل شده که برخی فعال و برخی نیمه‌فعال هستند. 
معاون ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  از پیش‌نویس لایحه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 2 هزار ساعت برای تهیه لایحه امر به معروف کار شده‌است تا در آینده با تصویب در مجلس شورای اسلامی جایگاه قانونی خود را پیدا کند.
وی همچنین با اشاره به آموزش دوره‌های مقدماتی و تکمیلی ضمن خدمت معتمدان سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها خاطرنشان کرد: با معرفی معتمدان به فرمانداری‌ها 16 ساعت آموزش مقدماتی و تکمیلی ضمن خدمت در دو دوره هشت ساعته برای آنها ارائه می‌شود.
به گفته وی تاکنون بیش از 70 نفر از معتمدیان به مشهد مقدس اعزام و دوره‌های آموزشی شیوه‌های تذکر لسانی را در این شهر سپری کرده‌اند.  
صادق‌زاده  با اشاره به اینکه 30 هزار جلد کتاب آموزش معجزه تذکر لسانی، آموزش مقدماتی و آموزش تکمیلی تذکر لسانی چاپ و توزیع شده، یادآور شد: 6 هزار نفر از برادران اهل سنت در کردستان دوره‌های آموزش مقدماتی و تکمیلی را گذرانده‌اند.
وی بررسی مسئله حجاب و عفاف در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها تفکیک اتاق‌های برادران و خواهران در ادارات و سازمان‌ها، انتشار کتاب‌ها و تألیفات، آموزش روحانیون کشور را از جمله فعالیت‌های شوراهای امر به معروف ذکر کرد . 
به گفته وی محبت حلقه مفقوده فلسفه امر به معروف و نهی از منکر و هدف از این فریضه الهی علاج جامعه اسلامی است.
 انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول