اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کامیونداران سیرجانی اعلام آمادگی کردند؛

بارگیری سنگ آهن گل‌گهر توسط شرکت‌های سیرجانی

خبرگزاری فارس: سنگ آهن معادن گل‌گهر سیرجان باید توسط شرکت‌های باربری بومی به مقصدهای مورد نظر حمل شود.

بارگیری سنگ آهن گل‌گهر توسط شرکت‌های سیرجانی
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، بیش از 50 نفر از رانندگان شرکت باربری مجتمع معدنی گل‌گهر سیرجان پیش از ظهر امروز با تجمع در مقابل فرمانداری این شهر خواستار حمل کامل بار کنسانتره سنگ‌ آهن شدند.
رانندگان و مسئولان شرکت‌های باربری سیرجان نسبت به اینکه چرا با وجود حضور افراد بومی در منطقه، بار شرکت گل‌گهر برای استان‌های اصفهان و اهواز به شرکت‌های باربری اصفهانی و اهوازی داده می‌شود، اعتراض داشتند. 
معترضان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند: ما به مسئولان ذیربط‌ نیز مراجعه کردیم اما نتوانستیم به خواسته خود برسیم، این خواسته قانونی ماست که شرکت‌های حمل و نقل و باربری پیمانکاری سیرجان تمام بار را به هر نقطه از کشور حمل می‌کنند تا علاوه بر اشتغالزایی بومی مسائل مهاجرت و مشکلات‌ کمتر شود.
وحید خلیلی جانشین معاون بهره‌برداری شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پس از اعتراض سال گذشته این شرکت‌ها و پیمانکار‌ی‌ها‌ی باربری، ما کاملا مشکل آنان را برطرف کردیم و بر اساس تعداد پیمانکاری‌های موجود در سیرجان برای حمل بار سنگ ‌آهن کنسانتره به مساوات و عدالت این بار تقسیم شد و اکنون نیز تمام‌ آنها مشغول و به نسبت مزایا سود خوبی را می‌برند.
وی افزود: عده‌ای از یک ماه قبل نسبت به حمل بار توسط شرکت‌های غیر‌بومی اعتراض دارند و ما به آنان اعلام کردیم که پیمانکاران شرکت‌های باربری غیربومی اصفهان و اهواز مربوط به شرکت‌های خریدار در این شهرها هستند و ما دخالتی نداریم.
خلیلی تصریح کرد: پیمانکار یا شرکت اصفهانی و اهوازی ماشین برای حمل بار می‌فرستد و ما موظف به تحویل هستیم، ما مقصر نیستیم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت خریدار برای حمل بار ماشین می‌فرستد و ما دخالتی در تحویل بار به آنان نداریم، لذا حرف معترضان بی‌حساب و خارج از قانون و وظیفه ماست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول