اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنا بر نظر هیئت دولت؛

حمل و نقل شهری مشهد به اتحادیه‌های صنفی واگذار شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه خودرو سواری کرایه مشهد در پاسخ به صحبت‌های فرماندار مشهد مبنی بر واگذاری امور تاکسی تلفنی‌ها به شهرداری گفت: تمام امور حمل و نقل برون و درون شهری باید به اتحادیه‌های صنفی واگذار شود.

حمل و نقل شهری مشهد به اتحادیه‌های صنفی واگذار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، سید مجید محمودیان اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیئت دولت در تاریخ دوم شهریور ماه 90 که با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد، تمام امور مربوطه به حمل و نقل برون و درون شهری باید به اتحادیه‌های صنفی واگذار شود.
محمودیان درباره یکی از تبصره‌های این ابلاغیه خاطرنشان کرد: در این تبصره آمده است که استاندار و فرماندار مکلف به پیگیری واگذاری تمام امور مربوطه به اتحادیه صنفی هستند.
وی درباره واحدهای صنفی و شرکت‌های حمل و نقل فاقد پروانه کسب اظهار داشت: این واحدها باید هر چه سریع‌تر نسبت به اخذ پروانه کسب خود اقدام نمایند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و در صورت اخذ نکردن پروانه کسب، از فعالیت آن‌ها جلوگیری میشود.
محمودیان درباره ثبت اطلاعات رانندگان فعال در سایت اصناف تصریح کرد: برابر با مصوبه هیئت دولت و ستاد سوخت، کسانی که اقدام به ثبت اطلاعات خود در سایت اصناف کنند، می‌توانند از بسته سوخت حمایتی دولت و همچنین خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند.
وی ادامه داد: ثبت ‌نکردن اطلاعات در سایت مذکور و مراجعه به اتحادیه منجر به ابطال کارت سوخت آن‌ها میشود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول