اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گراش صورت گرفت؛

رونمایی از درب حرم امام علی (ع)

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گراش، خنج و لار در مجلس شورای اسلامی، از درب ساخته شده برای حرم مطهر حضرت علی (ع) در گراش رونمایی شد.

رونمایی از درب حرم امام علی (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده لار، خنج و گراش در خانه ملت، علی‌اصغر حسنی در این مراسم اظهار داشت: این درب با نام باب ام‌البنین مدت 10 ماه توسط  هشت نفر از هنرمندان شیرازی با 10 ساعت کار در روز و با همت و اهدای مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان گراش ساخته شده است.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه شهرستان گراش که همواره دوستدار ائمه معصوم (ع) هستند و خود را مدیون آنها می‌دانند، ۳۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت درب حرم مطهر حضرت علی (ع) را پرداخت کردند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش شهرستان گراش تمایل بسیاری برای کمک به ساخت درب حرم امام علی (ع) داشتند و در این زمینه استقبال بسیاری نشان داده‌اند و هدایای فراوانی در سال‌های گذشته برای بازسازی حرم مطهر عسکریین (ع)، امام علی (ع) و امام حسین (ع) از طرف مردم گراش جمع‌آوری شده و به ستاد مرکزی تحویل داده شده است.
مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان گراش ادامه داد: این درب مطهر پس از رونمایی در شهر گراش با حضور اعضای ستاد عتبات عالیات این شهرستان به حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف فرستاده می‌شود.
نماینده مردم گراش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان توجه بسیاری به امور دینی و مذهبی دارند، تصریح کرد: در ماه‌های آینده پروژه‌های دیگری برای بازسازی عتبات عالیات در نظر گرفته شده است که با عنایت و همت خداوند و مردم انقلابی شهرستان گراش اجرایی می‌شود.
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: ستادهای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بازسازی عتبات عالیات در تمام مناطق استان فارس فعال است و مردم نسبت به وظایف خود در امر بازسازی عتبات عالیات آشنا هستند و در این مورد فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند.
به گزارش فارس، مراسم رونمایی از درب مطهر حرم حضرت علی (ع) مورد استقبال گسترده مردم مومن و خداجوی شهرستان گراش قرار گرفت و قرار است این درب در مدت 10 روز در حسینیه اعظم این شهرستان به نمایش گذاشته شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول