اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در مازندران خبر داد:

اتمام سقف حیاط حرم سوم امام حسین(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران با بیان اینکه سقف حیاط حرم سوم امام حسین (ع) به اتمام رسیده، گفت: 22 هزار متر از زمین‌های مجاور تل زینبیه تا قتلگاه خریداری شده و به حرم مطهر اضافه می‌شود.

اتمام سقف حیاط حرم سوم امام حسین(ع)
حسین مهدی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: کتاب شفا یافتگان حرم‌های اهل بیت و معصومان عراق در آینده تنظیم و گردآوری می‌شود تا در کنار آن به بیان کرامات و ویژگی‌های خارق‌العاده معصومان بپردازیم.
وی مازندرانی‌ها را مردمی دوستدار اهل بیت توصیف کرد و گفت: مردم این استان در تقوا، پرهیزکاری، پرورش عالمان و بزرگان دین بی‌نظیر بودند و همچنین عالمان و فقها نیز در بازسازی عتبات عالیات نقش بسزایی دارند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران با بیان برنامه‌های متنوع برای محرم امسال عنوان کرد: دهه محرم امسال با هدف جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی به نام دهه بازسازی عتبات عالیات در سراسر استان نامگذاری می‌شود.
این مسئول در تاکید بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه مردم در امر بازسازی عتبات عالیات سهیم باشند، افزود: برای نقشه‌برداری، ساخت و طراحی صحن‌های مطهر و فضاهای حرم‌های عراق از بهترین مهندسان ایران و دیگر کشورها بهره گرفتیم و بر این امر اعتقاد راسخ داریم که اهل بیت خود بر این فعالیت‌ها نظارت مستقیم دارند.
مهدی‌نژاد با اعلام اینکه بیماران لاعلاج زیادی طول شبانه‌روز در حرم‌های مطهر شفا می‌گیرند، یادآور شد: باید از عنایات و توجه اهل بیت درس بگیریم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران با اشاره به اینکه حدود 200 تن برنج را برای حرم‌های مختلف از مازندران ارسال می‌کنیم، تشریح کرد: این برنج‌ها برای طبخ روزانه و مصرف زائران و خادمان حرم‌ها استفاده می‌شوند.
وی با بیان اینکه سقف حیاط حرم سوم امام حسین (ع) به اتمام رسیده، اضافه کرد: 22 هزار متر از زمین‌های مجاور تل زینبیه تا قتلگاه خریداری شده و به حرم مطهر اضافه می‌شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران در گلایه‌ای از خیران استان متذکر شد: هنوز موفق نشدیم خیرین را برای بازسازی عتبات عالیات وارد میدان کنیم البته برنامه‌های زیادی برای جذب خیران در امر بازسازی حرم‌ها داریم.
این مسئول اذعان داشت: در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی استان که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلا مازندران برگزار شد در دستورالعملی به فرمانداران، ائمه جماعت و فرماندهان سپاه شهرستان‌ها ابلاغ شد تا بیشتر از خیران در جمع خود استفاده کنند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول