اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

عملیات محرم در خراسان جنوبی بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و نخستین روز از این هفته عملیات محرم در استان بازسازی می‌شود.

عملیات محرم در خراسان جنوبی بازسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس در استان اظهار داشت: این رزمایش در سه بخش نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی جنب نمایشگاه و رزمایش برگزار می‌شود.
وی افزود: این رزمایش از ساعت 17 بعد از ظهر آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشاء ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای این رزمایش در سال جاری به بعد از اذان موکول شده و عملیات محرم نیز شبانه است.
قاسمی تصریح کرد: سال گذشته سه گروه مستندساز صدا وسیما، حوزه هنری و فرمانداری در این رزمایش شرکت داشته‌اند.
وی با بیان اینکه اجرای رزمایش توسط  تیپ انصارالرضا گردان امام حسین انجام می‌شود، ادامه داد: مدت اجرای این رزمایش 10 روز و در دو بخش بوده که گروه 100 نفری اول به صورت روزانه ساماندهی این عملیات را از 20 روز پیش آغاز کرده‌اند و گروه 300 نفری دوم پاسخگوی مراجعان و شرکت‌کنندگان هستند. 
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته گفت: برگزاری مراسم ویژه هفته دفاع مقدس در پارک توحید به مدت پنج شب، همایش پنج هزار نفری رزمندگان و جامعه ایثارگری در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد بیرجند، برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب هفته دفاع مقدس در تمامی شهرستان‌های استان، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده‌های آنها، برگزاری دعای کمیل در مزار شهدای گمنام، برگزاری مراسم ویژه امام جعفر صادق (ع) در بخش قهستان از توابع درمیان از اهم این برنامه‌ها است.
قاسمی اظهار داشت: مراسم ویژه نیروهای مسلح امسال ساعت 8 صبح روز31 شهریور جاری در محل مزار شهدای گمنام بیرجند برگزار می‌شود.
وی از دیگر برنامه‌های این هفته به اجرای برنامه قصه‌گویی و خاطرات در مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی اشاره کرد.
همایش بازسازی محرم در زمینی به مساحت 10 کیلومتر اجرا می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول