اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یوسفیان‌ملا:

تونل امامزاده هاشم (ع) سال 91 بازگشایی میشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تونل امامزاده هاشم(ع) بخش لاریجان در نوروز سال 91 افتتاح و بازگشایی میشود.

تونل امامزاده هاشم (ع) سال 91 بازگشایی میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، چهارمین یادواره سرداران و 36 شهید طایفه اسک بخش لاریجان شامگاه جمعه با حضور طاهایی استاندار مازندران، معاونان استاندار و برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران برپا شد.
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به پروژه‌های محور هراز تصریح کرد: از طرح تشریفات 280 میلیارد ریال برای پروژه راه هراز اختصاص یافته و به سرعت چهار بانده شدن آن در دست اجرا است.
عزت‌الله یوسفیان‌ملا یادآور شد: 15 میلیارد ریال بودجه اضافی برای تونل امامزاده هاشم(ع) در نظر گرفته شد که در ردیف بودجه نیست به این شرط که تا ایام عید و ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هراز از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی کشور است که تهران را به عنوان مرکز کشور به استان‌های شمالی کشور متصل میکند پس با توجه به حجم زیاد تردد و مسافرپذیری در این محور باید بیشتر به آن توجه شود.
وی با اشاره به پروژه گاز این بخش که از بخش‌های کوهستانی و صعب‌العبور مازندران است، گفت: بیش از پنج سال است که پیگیر گازرسانی به بخش لاریجان هستیم که سال گذشته اصل گازرسانی به این بخش تصویب شد و قرار است تا از گیلاوند و دماوند گاز به لاریجان منتقل شود و در داخل بخش لاریجان نیز شرکت گاز مازندران کار لوله‌گذاری را برعهده گیرد. 
این مسئول اذعان داشت: گازرسانی به بخش‌های مختلف و روستاهای این شهرستان با شدت به کار خود ادامه میدهد زیرا در این زمینه کمبود اعتبار نداریم و با اختصاص وام 300 میلیارد ریالی به گازرسانی آمل در اسفندماه سال گذشته امیدواریم هرچه زودتر این شهر به شهری برخوردار در مازندران تبدیل شود.
به گزارش فارس، در این یادواره شهدا علاوه بر طاهایی استاندار مازندران، فرزانه و هاشمی معاونان استاندار، امیری مدیرکل آموزش و پروش، نوبخت مدیرکل منابع طبیعی، واحدی مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری، اسد مدیرکل راه و ترابری، نبیان مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، جعفری مدیرعامل شرکت توزیع برق و عرب مقصودی مدیرعامل شرکت گاز مازندران حضور داشتند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول